Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Soru Loot - Search sorunu

bekirbeywashere

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
4 yıl 4 ay 5 gün
Mesajlar
63
Discord
Oğuz#5547
Merhabalar, m3 lootinv kullanıyorum fakat ilk defa anlam veremediğim ibr sorunla karşılaştım. Belki Çözümünü bilen vardır. Bana oyun içi export olarak gelen bildirimlerin code satırlarını paylaşıyorum.

Animasyonlarına kadar kendi sistemime göre uyarlı

48132

Fonction Registerinden alınan kısım

elseif type == 'player' then
if IsEntityPlayingAnim(GetPlayerPed(targetplayer), 'random@mugging3', 'handsup_enter', 3) then
local name = 'Oyuncu-'..target
ESX.TriggerServerCallback('m3:inventoryhud:server:checkOpenable', function(openable)
if openable then
TriggerServerEvent('m3:inventoryhud:server:disableTargetInv', target)
refreshTargetInventory(target)
Wait(150)
loadPlayerInventory()
Wait(150)
isInInventory = true
SendNUIMessage({
action = "display",
type = "player",
text = 'Oyuncu-'..GetPlayerServerId(PlayerId())
})
SetNuiFocus(true, true)
secondary = name
else
loadPlayerInventory()
isInInventory = true

SendNUIMessage({
action = "display",
type = "normal",
text = 'Oyuncu-'..GetPlayerServerId(PlayerId())
})
SetNuiFocus(true, true)
end
end, name)
else
--->> exports['mythic_notify']:SendAlert('error', 'Kişi ellerini kaldırmamış!', 3000)
end

Diğer Function


function openInventory()
TriggerScreenblurFadeIn(0)
ESX.UI.Menu.CloseAll()-- this also closes any esx menus to prevent from society inventory duping
if openableself then
if not IsEntityPlayingAnim(PlayerPedId(), "random@mugging3", "handsup_enter", 3) then
local pCoords = GetEntityCoords(PlayerPedId())
local entity, entityDst = ESX.Game.GetClosestObject(Config.GarbageProps)
if DoesEntityExist(entity) and entityDst <= 2 then
-- TriggerServerEvent('m3:inventoryhud:server:freezeGarbage', entity)
local x, y, z = table.unpack(GetEntityCoords(entity))
local _, floorZ = GetGroundZFor_3dCoord(x, y, z)
local name = 'Çöp Konteyneri-'..getOwnerFromCoordsForGarbage(vector3(x, y, floorZ))

ESX.TriggerServerCallback('m3:inventoryhud:server:checkOpenable', function(openable)
if openable then
ESX.TriggerServerCallback('m3:inventoryhud:server:getGarbage', function(table)
SendNUIMessage({
action = "setInfoText",
text = name
})
SendNUIMessage({
action = "setSecondInventoryItems",
itemList = table
})
loadPlayerInventory()
isInInventory = true

SendNUIMessage({
action = "display",
type = "garbage",
text = 'Oyuncu-'..GetPlayerServerId(PlayerId())
})
SetNuiFocus(true, true)
secondary = name
end, name)
else
loadPlayerInventory()
isInInventory = true

SendNUIMessage({
action = "display",
type = "normal",
text = 'Oyuncu-'..GetPlayerServerId(PlayerId())
})
SetNuiFocus(true, true)
end
end, name, entity)
else
ESX.Streaming.RequestAnimDict('pickup_object', function()
TaskPlayAnim(PlayerPedId(), 'pickup_object', 'putdown_low', 8.0, -8, -1, 48, 0, 0, 0, 0)
end)
local x, y, z = table.unpack(GetEntityCoords(PlayerPedId()))
local name = 'Yer-'..getOwnerFromCoords(vector3(x, y, z))
ESX.TriggerServerCallback('m3:inventoryhud:server:checkOpenable', function(openable)
if openable then
ESX.TriggerServerCallback('m3:inventoryhud:server:getDrop', function(table)
SendNUIMessage({
action = "setInfoText",
text = name
})
SendNUIMessage({
action = "setSecondInventoryItems",
itemList = table
})
loadPlayerInventory()
isInInventory = true

SendNUIMessage({
action = "display",
type = "drop",
text = 'Oyuncu-'..GetPlayerServerId(PlayerId())
})
SetNuiFocus(true, true)
secondary = name
end, name)
else
loadPlayerInventory()
isInInventory = true

SendNUIMessage({
action = "display",
type = "normal",
text = 'Oyuncu-'..GetPlayerServerId(PlayerId())
})
SetNuiFocus(true, true)
end
end, name)
end
else
exports['mythic_notify']:SendAlert('error', 'Ellerin havadayken eşyalarına bakamazsın!', 3000)
end
else
exports['mythic_notify']:SendAlert('error', 'Eşyalarına şuan bir başkası bakıyor!', 3000)
end
end
 
DF

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!