Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Paylaşım kov_kashacters

Kova

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
4 yıl 15 gün
Mesajlar
7
Merhabalar bugün sizlerle kendimin yapmış olduğu kashacters scriptini paylaşıcam. Script mantığı şu şekilde yapmış olduğunuz karakteri menü ekranında görüyorsunuz.
Bilgisayarımın kalitesi iyi olmadığından dolayı resim çekemedim.

Bu scripti kullana bilmek için yapmanız gerekenler:

skinchanger client.lua:
Kod:
function ApplySkinForPed(ped ,skin)
    for k,v in pairs(skin) do
        Character[k] = v
    end

    if clothes ~= nil then
        for k,v in pairs(clothes) do
            if
                k ~= 'sex'                and
                k ~= 'face'                and
                k ~= 'skin'                and
                k ~= 'age_1'            and
                k ~= 'age_2'            and
                k ~= 'eye_color'        and
                k ~= 'beard_1'            and
                k ~= 'beard_2'            and
                k ~= 'beard_3'            and
                k ~= 'beard_4'            and
                k ~= 'hair_1'            and
                k ~= 'hair_2'            and
                k ~= 'hair_color_1'        and
                k ~= 'hair_color_2'        and
                k ~= 'eyebrows_1'        and
                k ~= 'eyebrows_2'        and
                k ~= 'eyebrows_3'        and
                k ~= 'eyebrows_4'        and
                k ~= 'makeup_1'            and
                k ~= 'makeup_2'            and
                k ~= 'makeup_3'            and
                k ~= 'makeup_4'            and
                k ~= 'lipstick_1'        and
                k ~= 'lipstick_2'        and
                k ~= 'lipstick_3'        and
                k ~= 'lipstick_4'        and
                k ~= 'blemishes_1'        and
                k ~= 'blemishes_2'        and
                k ~= 'blush_1'            and
                k ~= 'blush_2'            and
                k ~= 'blush_3'            and
                k ~= 'complexion_1'        and
                k ~= 'complexion_2'        and
                k ~= 'sun_1'            and
                k ~= 'sun_2'            and
                k ~= 'moles_1'            and
                k ~= 'moles_2'            and
                k ~= 'chest_1'            and
                k ~= 'chest_2'            and
                k ~= 'chest_3'            and
                k ~= 'bodyb_1'            and
                k ~= 'bodyb_2'
            then
                Character[k] = v
            end
        end
    end

    SetPedHeadBlendData            (ped, Character['face'], Character['face'], Character['face'], Character['skin'], Character['skin'], Character['skin'], 1.0, 1.0, 1.0, true)

    SetPedHairColor                (ped,            Character['hair_color_1'],        Character['hair_color_2'])                    -- Hair Color
    SetPedHeadOverlay            (ped, 3,        Character['age_1'],                (Character['age_2'] / 10) + 0.0)            -- Age + opacity
    SetPedHeadOverlay            (ped, 1,        Character['beard_1'],            (Character['beard_2'] / 10) + 0.0)            -- Beard + opacity
    SetPedEyeColor                (ped,            Character['eye_color'], 0, 1)                                                -- Eyes color
    SetPedHeadOverlay            (ped, 2,        Character['eyebrows_1'],        (Character['eyebrows_2'] / 10) + 0.0)        -- Eyebrows + opacity
    SetPedHeadOverlay            (ped, 4,        Character['makeup_1'],            (Character['makeup_2'] / 10) + 0.0)            -- Makeup + opacity
    SetPedHeadOverlay            (ped, 8,        Character['lipstick_1'],        (Character['lipstick_2'] / 10) + 0.0)        -- Lipstick + opacity
    SetPedComponentVariation    (ped, 2,        Character['hair_1'],            Character['hair_2'], 2)                        -- Hair
    SetPedHeadOverlayColor        (ped, 1, 1,    Character['beard_3'],            Character['beard_4'])                        -- Beard Color
    SetPedHeadOverlayColor        (ped, 2, 1,    Character['eyebrows_3'],        Character['eyebrows_4'])                    -- Eyebrows Color
    SetPedHeadOverlayColor        (ped, 4, 1,    Character['makeup_3'],            Character['makeup_4'])                        -- Makeup Color
    SetPedHeadOverlayColor        (ped, 8, 1,    Character['lipstick_3'],        Character['lipstick_4'])                    -- Lipstick Color
    SetPedHeadOverlay            (ped, 5,        Character['blush_1'],            (Character['blush_2'] / 10) + 0.0)            -- Blush + opacity
    SetPedHeadOverlayColor        (ped, 5, 2,    Character['blush_3'])                                                        -- Blush Color
    SetPedHeadOverlay            (ped, 6,        Character['complexion_1'],        (Character['complexion_2'] / 10) + 0.0)        -- Complexion + opacity
    SetPedHeadOverlay            (ped, 7,        Character['sun_1'],                (Character['sun_2'] / 10) + 0.0)            -- Sun Damage + opacity
    SetPedHeadOverlay            (ped, 9,        Character['moles_1'],            (Character['moles_2'] / 10) + 0.0)            -- Moles/Freckles + opacity
    SetPedHeadOverlay            (ped, 10,        Character['chest_1'],            (Character['chest_2'] / 10) + 0.0)            -- Chest Hair + opacity
    SetPedHeadOverlayColor        (ped, 10, 1,    Character['chest_3'])                                                        -- Torso Color
    SetPedHeadOverlay            (ped, 11,        Character['bodyb_1'],            (Character['bodyb_2'] / 10) + 0.0)            -- Body Blemishes + opacity

    if Character['ears_1'] == -1 then
        ClearPedProp(ped, 2)
    else
        SetPedPropIndex            (ped, 2,        Character['ears_1'],            Character['ears_2'], 2)                        -- Ears Accessories
    end

    SetPedComponentVariation    (ped, 8,        Character['tshirt_1'],            Character['tshirt_2'], 2)                    -- Tshirt
    SetPedComponentVariation    (ped, 11,        Character['torso_1'],            Character['torso_2'], 2)                    -- torso parts
    SetPedComponentVariation    (ped, 3,        Character['arms'],                Character['arms_2'], 2)                        -- Amrs
    SetPedComponentVariation    (ped, 10,        Character['decals_1'],            Character['decals_2'], 2)                    -- decals
    SetPedComponentVariation    (ped, 4,        Character['pants_1'],            Character['pants_2'], 2)                    -- pants
    SetPedComponentVariation    (ped, 6,        Character['shoes_1'],            Character['shoes_2'], 2)                    -- shoes
    SetPedComponentVariation    (ped, 1,        Character['mask_1'],            Character['mask_2'], 2)                        -- mask
    SetPedComponentVariation    (ped, 9,        Character['bproof_1'],            Character['bproof_2'], 2)                    -- bulletproof
    SetPedComponentVariation    (ped, 7,        Character['chain_1'],            Character['chain_2'], 2)                    -- chain
    SetPedComponentVariation    (ped, 5,        Character['bags_1'],            Character['bags_2'], 2)                        -- Bag

    if Character['helmet_1'] == -1 then
        ClearPedProp(ped, 0)
    else
        SetPedPropIndex            (ped, 0,        Character['helmet_1'],            Character['helmet_2'], 2)                    -- Helmet
    end

    if Character['glasses_1'] == -1 then
        ClearPedProp(ped, 1)
    else
        SetPedPropIndex            (ped, 1,        Character['glasses_1'],            Character['glasses_2'], 2)                    -- Glasses
    end

    if Character['watches_1'] == -1 then
        ClearPedProp(ped, 6)
    else
        SetPedPropIndex            (ped, 6,        Character['watches_1'],            Character['watches_2'], 2)                    -- Watches
    end

    if Character['bracelets_1'] == -1 then
        ClearPedProp(ped,    7)
    else
        SetPedPropIndex            (ped, 7,        Character['bracelets_1'],        Character['bracelets_2'], 2)                -- Bracelets
    end
end

RegisterNetEvent('skinchanger:loadSkinToPed')
AddEventHandler('skinchanger:loadSkinToPed', function(ped, skin)
    ApplySkinForPed(ped, skin)
end)

Kodunu eklemeniz yeticektir.

31638
Thx for photo Yozzamain Yozzamain

Scriptin indirme linki :

Virus Total :

Yardım için : Kova#8041
 
DF
Son düzenleme:
Görsel ekleyebilir misiniz?
 
DF
Fotoğrafını çekerseniz Kova#8041 hesabından bana ulaşabilirsiniz. Ve bana yardımcı olabilirsiniz
 
DF
Müsait olduğumda extended v1 final sürümüne uygun versiyonunu yapıp sana atarım onu da paylaşırsın
 
DF
Would be nice if someone could make this work with raid-clothing also known as nopixel-clothing

for people who want visuals here - 31633
 
DF
Kendini Zeki Zanneden Emek Hırsızı.. , Emek Çalarak İsim Yapacağını Zannediyorsun Galiba Senin Bunca Aptal Hareketi Yapmana Gerek Yoktu, İstersen Yardımcı Olabilirdik. Hırsızlık Yüz Kızartıcı Bir SUÇTUR
 
DF
Son düzenleme:
31634
Hatanın çözümünü bilen var mı, varsa yardımcı olabilirmi?
 
DF

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!