Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Paylaşım KİLİDİ KIRILABİLİR BAGAJ (esx_inventoryhudtrunk)

atsizatabeg

?????????
FT Kullanıcı
Katılım
5 yıl 3 ay 2 gün
Mesajlar
3,011
Web sitesi
www.fivemturk.com
Selamlar yeni konuma hoşgeldiniz.
Bu konuda sizlerle çok farklı bir eklenti paylaşıyorum.
Hemen anlatıma geçelim isterseniz.


Kurulum;

  • Verdiğim linkten eklentiyi indiriyoruz.
  • RAR'ın içinde eklentinin kendisi, sql dosyası, interact soundu ve esx_inventoryhud için png bir resim bulunmakta.
  • Interact sound'un çalışması için server.cfg veya common.cfg içerisine "interact-sound" satırını düşmeyi unutmayın.
  • Ancak eklentinin çalışması için esx_inventoryhud_trunk/client/esx_trunk-cl.lua tarafına bir kod eklememiz gerekiyor. (Kodu aşağıda bulabilirsiniz)
  • Eklentiyi resources klasörünün içine atıyoruz.
  • item.sql dosyasını database'ye okutuyoruz.
  • Eklemek isteyenler için bir adet png resim bıraktım. esx_inventoryhud entegreli bir eklenti olduğu için resimi kullanabilirler.
  • Ardından server.cfg veya common.cfg içerisine "fivemturk_levye" satırını girdikten sonra kaydedip çıkıyoruz.

Eklentinin çalışması için esx_inventoryhud_trunk/client/esx_trunk-cl.lua içerisine atılması gereken kod.
Kod:
function loadanimdict(dictname)
  if not HasAnimDictLoaded(dictname) then
    RequestAnimDict(dictname)
    while not HasAnimDictLoaded(dictname) do
      Citizen.Wait(1)
    end
  end
end

--animacion
RegisterNetEvent("abrirmaletero:animacion")
AddEventHandler("abrirmaletero:animacion",function()
animrobovaultcarro()
end)

function animrobovaultcarro()

  local anima = 'mini@drinking'
  local lib2 =  "shots_player_c"
  local loopanimvault = true
  loadanimdict(anima)
         
    prop_name = prop_name or 'prop_ing_crowbar'

      local playerPed = PlayerPedId()
      local x,y,z = table.unpack(GetEntityCoords(playerPed))
      local prop = CreateObject(GetHashKey(prop_name), x, y, z + 0.2, true, true, true)
   
      local boneIndex = GetPedBoneIndex(playerPed,28422)

            AttachEntityToEntity(prop, playerPed, boneIndex, 0.10, 0.015, 0.001, 10.0, 175.0, 0.0, 1, 1, 0, 0, 2, 1)
       
              FreezeEntityPosition(playerPed, true)
              TaskPlayAnim(GetPlayerPed(-1),anima , lib2, 1.0, -1, -1, 10, 0, 0, 0, 0)

     Citizen.CreateThread(function()
        while loopanimvault do
          Citizen.Wait(0)
           if not IsEntityPlayingAnim(GetPlayerPed(-1),anima,lib2, 3) then
              TaskPlayAnim(GetPlayerPed(-1),anima , lib2, 1.0, -1, -1, 10, 0, 0, 0, 0)
             end
        end
      end)
            Citizen.Wait(10000)
            loopanimvault = false
            DeleteObject(prop)
            FreezeEntityPosition(playerPed, false)
            ClearPedTasksImmediately(playerPed)
end


-- contador que sale en el medio del cuerpo
RegisterNetEvent("abrirmaletero:contadorporcentaje")
AddEventHandler("abrirmaletero:contadorporcentaje",function()
contadorpalanca()
end)


function contadorpalanca()

Citizen.CreateThread(function()

            local abriendomaletero = true  
            local comienzodetiempo = GetGameTimer()
            local tiempo = 10000
  while abriendomaletero  do
     Citizen.Wait(0)

local ped = PlayerPedId()
local percentaje = (GetGameTimer() -comienzodetiempo) / tiempo * 100
local x,y,z = table.unpack(GetEntityCoords(ped))


    DrawText3Ds({ x = x, y = y, z = z  }, " Abriendo Cerradura  "  .. math.ceil(percentaje) .. "%", 0.5)
 
        if percentaje >= 100 then

          abriendomaletero = false
          abrirmaleteroporitem()
          ClearPedTasksImmediately(ped)
        end
  end

end)
end



DrawText3Ds = function(coords, text, scale)
  local x,y,z = coords.x, coords.y, coords.z
  local onScreen, _x, _y = World3dToScreen2d(x, y, z)
  local pX, pY, pZ = table.unpack(GetGameplayCamCoords())

  SetTextScale(scale, scale)
  SetTextFont(4)
  SetTextProportional(1)
  SetTextEntry("STRING")
  SetTextCentre(1)
  SetTextColour(255, 255, 255, 215)

  AddTextComponentString(text)
  DrawText(_x, _y)

  local factor = (string.len(text)) / 380
  DrawRect(_x, _y + 0.0180, 0.060 + factor, 0.045, 41, 11, 41, 100)
end




--abrir maletero
RegisterNetEvent("abrirmaletero:abrirconpalanca")
AddEventHandler("abrirmaletero:abrirconpalanca",function()
abrirmaleteroporitem()
end)

function abrirmaleteroporitem()

  local playerPed = GetPlayerPed(-1)
  local coords = GetEntityCoords(playerPed)
  local vehicle = VehicleInFront()
  globalplate = GetVehicleNumberPlateText(vehicle)

  if not IsPedInAnyVehicle(playerPed) then
    myVeh = false
    local thisVeh = VehicleInFront()
    PlayerData = ESX.GetPlayerData()

    for i = 1, #vehiclePlate do
      local vPlate = all_trim(vehiclePlate[i].plate)
      local vFront = all_trim(GetVehicleNumberPlateText(thisVeh))
      --print('vPlate: ',vPlate)
      --print('vFront: ',vFront)
      --if vehiclePlate[i].plate == GetVehicleNumberPlateText(vehFront) then
      if vPlate == vFront then
        myVeh = true
      elseif lastChecked < GetGameTimer() - 60000 then
        TriggerServerEvent("esx_trunk_inventory:getOwnedVehicule")
        lastChecked = GetGameTimer()
        Wait(2000)
        for i = 1, #vehiclePlate do
          local vPlate = all_trim(vehiclePlate[i].plate)
          local vFront = all_trim(GetVehicleNumberPlateText(thisVeh))
          if vPlate == vFront then
            myVeh = true
          end
        end
      end
    end

      if globalplate ~= nil or globalplate ~= "" or globalplate ~= " " then
        CloseToVehicle = true
        local vehFront = VehicleInFront()
        local x, y, z = table.unpack(GetEntityCoords(GetPlayerPed(-1), true))
        local closecar = GetClosestVehicle(x, y, z, 4.0, 0, 71)

        if vehFront > 0 and closecar ~= nil and GetPedInVehicleSeat(closecar, -1) ~= GetPlayerPed(-1) then
          lastVehicle = vehFront
          local model = GetDisplayNameFromVehicleModel(GetEntityModel(closecar))
          local locked = GetVehicleDoorLockStatus(closecar)
          local class = GetVehicleClass(vehFront)
          ESX.UI.Menu.CloseAll()

          if ESX.UI.Menu.IsOpen("default", GetCurrentResourceName(), "inventory") then
            SetVehicleDoorShut(vehFront, 5, false)
          else
            if locked == 1 or class == 15 or class == 16 or class == 14 then
              SetVehicleDoorOpen(vehFront, 5, false, false)
              ESX.UI.Menu.CloseAll()

              if globalplate ~= nil or globalplate ~= "" or globalplate ~= " " then
                CloseToVehicle = true

                TriggerServerEvent('InteractSound_SV:PlayWithinDistance', 8.0, 'abrircerradura', 0.1)
                Citizen.Wait(2800)
                OpenCoffreInventoryMenu(GetVehicleNumberPlateText(vehFront), Config.VehicleLimit[class], myVeh)
              end
            else
              exports.pNotify:SendNotification(
                {
                  text = _U("trunk_closed"),
                  type = "error",
                  timeout = 3000,
                  layout = "bottomCenter",
                  queue = "trunk"
                }
              )
            end
          end
        else
          exports.pNotify:SendNotification(
            {
              text = _U("no_veh_nearby"),
              type = "error",
              timeout = 3000,
              layout = "bottomCenter",
              queue = "trunk"
            }
          )
        end
        lastOpen = true
        GUI.Time = GetGameTimer()
      end
    else
      -- Not their vehicle
      exports.pNotify:SendNotification(
        {
          text = _U("nacho_veh"),
          type = "error",
          timeout = 3000,
          layout = "bottomCenter",
          queue = "trunk"
        }
      )
    end
end


Gereksinimler;
  • es_extended
  • esx_inventoryhud
  • esx_inventoryhudtrunk
  • mythic_notify


Eklenti hakkında video;

İndirme;

VirüsTotal;
 
DF
reis bende nedense çalışmadı ya. 3 kere felan denedim ama bagaj açılmıyor. hata felanda vermiyoru. Bide bu esx_inventoryhud_trunk da client.lua diye bir dosya yok.
 
DF
reis bende nedense çalışmadı ya. 3 kere felan denedim ama bagaj açılmıyor. hata felanda vermiyoru. Bide bu esx_inventoryhud_trunk da client.lua diye bir dosya yok.
client lua değil pardon konuyu düzenledim. client/main.lua olması gerekiyor. Gereksinimlerin hepsinin çalışır vaziyette olduğuna emin ol. Ve server.cfg’de start sırasına dikkat et.
 
DF
client lua değil pardon konuyu düzenledim. client/main.lua olması gerekiyor. Gereksinimlerin hepsinin çalışır vaziyette olduğuna emin ol. Ve server.cfg’de start sırasına dikkat et.
esx_inventoryhud_trunk/client/esx_trunk-cl.lua var. main.lua yok.
 
DF
Selamlar yeni konuma hoşgeldiniz.
Bu konuda sizlerle çok farklı bir eklenti paylaşıyorum.
Hemen anlatıma geçelim isterseniz.


Kurulum;

  • Verdiğim linkten eklentiyi indiriyoruz.
  • RAR'ın içinde eklentinin kendisi, sql dosyası, interact soundu ve esx_inventoryhud için png bir resim bulunmakta.
  • Interact sound'un çalışması için server.cfg veya common.cfg içerisine "interact-sound" satırını düşmeyi unutmayın.
  • Ancak eklentinin çalışması için esx_inventoryhud_trunk/client/esx_trunk-cl.lua tarafına bir kod eklememiz gerekiyor. (Kodu aşağıda bulabilirsiniz)
  • Eklentiyi resources klasörünün içine atıyoruz.
  • item.sql dosyasını database'ye okutuyoruz.
  • Eklemek isteyenler için bir adet png resim bıraktım. esx_inventoryhud entegreli bir eklenti olduğu için resimi kullanabilirler.
  • Ardından server.cfg veya common.cfg içerisine "fivemturk_levye" satırını girdikten sonra kaydedip çıkıyoruz.

Eklentinin çalışması için esx_inventoryhud_trunk/client/esx_trunk-cl.lua içerisine atılması gereken kod.
Kod:
function loadanimdict(dictname)
  if not HasAnimDictLoaded(dictname) then
    RequestAnimDict(dictname)
    while not HasAnimDictLoaded(dictname) do
      Citizen.Wait(1)
    end
  end
end

--animacion
RegisterNetEvent("abrirmaletero:animacion")
AddEventHandler("abrirmaletero:animacion",function()
animrobovaultcarro()
end)

function animrobovaultcarro()

  local anima = 'mini@drinking'
  local lib2 =  "shots_player_c"
  local loopanimvault = true
  loadanimdict(anima)
        
    prop_name = prop_name or 'prop_ing_crowbar'

      local playerPed = PlayerPedId()
      local x,y,z = table.unpack(GetEntityCoords(playerPed))
      local prop = CreateObject(GetHashKey(prop_name), x, y, z + 0.2, true, true, true)
  
      local boneIndex = GetPedBoneIndex(playerPed,28422)

            AttachEntityToEntity(prop, playerPed, boneIndex, 0.10, 0.015, 0.001, 10.0, 175.0, 0.0, 1, 1, 0, 0, 2, 1)
      
              FreezeEntityPosition(playerPed, true)
              TaskPlayAnim(GetPlayerPed(-1),anima , lib2, 1.0, -1, -1, 10, 0, 0, 0, 0)

     Citizen.CreateThread(function()
        while loopanimvault do
          Citizen.Wait(0)
           if not IsEntityPlayingAnim(GetPlayerPed(-1),anima,lib2, 3) then
              TaskPlayAnim(GetPlayerPed(-1),anima , lib2, 1.0, -1, -1, 10, 0, 0, 0, 0)
             end
        end
      end)
            Citizen.Wait(10000)
            loopanimvault = false
            DeleteObject(prop)
            FreezeEntityPosition(playerPed, false)
            ClearPedTasksImmediately(playerPed)
end


-- contador que sale en el medio del cuerpo
RegisterNetEvent("abrirmaletero:contadorporcentaje")
AddEventHandler("abrirmaletero:contadorporcentaje",function()
contadorpalanca()
end)


function contadorpalanca()

Citizen.CreateThread(function()

            local abriendomaletero = true 
            local comienzodetiempo = GetGameTimer()
            local tiempo = 10000
  while abriendomaletero  do
     Citizen.Wait(0)

local ped = PlayerPedId()
local percentaje = (GetGameTimer() -comienzodetiempo) / tiempo * 100
local x,y,z = table.unpack(GetEntityCoords(ped))


    DrawText3Ds({ x = x, y = y, z = z  }, " Abriendo Cerradura  "  .. math.ceil(percentaje) .. "%", 0.5)

        if percentaje >= 100 then

          abriendomaletero = false
          abrirmaleteroporitem()
          ClearPedTasksImmediately(ped)
        end
  end

end)
end



DrawText3Ds = function(coords, text, scale)
  local x,y,z = coords.x, coords.y, coords.z
  local onScreen, _x, _y = World3dToScreen2d(x, y, z)
  local pX, pY, pZ = table.unpack(GetGameplayCamCoords())

  SetTextScale(scale, scale)
  SetTextFont(4)
  SetTextProportional(1)
  SetTextEntry("STRING")
  SetTextCentre(1)
  SetTextColour(255, 255, 255, 215)

  AddTextComponentString(text)
  DrawText(_x, _y)

  local factor = (string.len(text)) / 380
  DrawRect(_x, _y + 0.0180, 0.060 + factor, 0.045, 41, 11, 41, 100)
end




--abrir maletero
RegisterNetEvent("abrirmaletero:abrirconpalanca")
AddEventHandler("abrirmaletero:abrirconpalanca",function()
abrirmaleteroporitem()
end)

function abrirmaleteroporitem()

  local playerPed = GetPlayerPed(-1)
  local coords = GetEntityCoords(playerPed)
  local vehicle = VehicleInFront()
  globalplate = GetVehicleNumberPlateText(vehicle)

  if not IsPedInAnyVehicle(playerPed) then
    myVeh = false
    local thisVeh = VehicleInFront()
    PlayerData = ESX.GetPlayerData()

    for i = 1, #vehiclePlate do
      local vPlate = all_trim(vehiclePlate[i].plate)
      local vFront = all_trim(GetVehicleNumberPlateText(thisVeh))
      --print('vPlate: ',vPlate)
      --print('vFront: ',vFront)
      --if vehiclePlate[i].plate == GetVehicleNumberPlateText(vehFront) then
      if vPlate == vFront then
        myVeh = true
      elseif lastChecked < GetGameTimer() - 60000 then
        TriggerServerEvent("esx_trunk_inventory:getOwnedVehicule")
        lastChecked = GetGameTimer()
        Wait(2000)
        for i = 1, #vehiclePlate do
          local vPlate = all_trim(vehiclePlate[i].plate)
          local vFront = all_trim(GetVehicleNumberPlateText(thisVeh))
          if vPlate == vFront then
            myVeh = true
          end
        end
      end
    end

      if globalplate ~= nil or globalplate ~= "" or globalplate ~= " " then
        CloseToVehicle = true
        local vehFront = VehicleInFront()
        local x, y, z = table.unpack(GetEntityCoords(GetPlayerPed(-1), true))
        local closecar = GetClosestVehicle(x, y, z, 4.0, 0, 71)

        if vehFront > 0 and closecar ~= nil and GetPedInVehicleSeat(closecar, -1) ~= GetPlayerPed(-1) then
          lastVehicle = vehFront
          local model = GetDisplayNameFromVehicleModel(GetEntityModel(closecar))
          local locked = GetVehicleDoorLockStatus(closecar)
          local class = GetVehicleClass(vehFront)
          ESX.UI.Menu.CloseAll()

          if ESX.UI.Menu.IsOpen("default", GetCurrentResourceName(), "inventory") then
            SetVehicleDoorShut(vehFront, 5, false)
          else
            if locked == 1 or class == 15 or class == 16 or class == 14 then
              SetVehicleDoorOpen(vehFront, 5, false, false)
              ESX.UI.Menu.CloseAll()

              if globalplate ~= nil or globalplate ~= "" or globalplate ~= " " then
                CloseToVehicle = true

                TriggerServerEvent('InteractSound_SV:PlayWithinDistance', 8.0, 'abrircerradura', 0.1)
                Citizen.Wait(2800)
                OpenCoffreInventoryMenu(GetVehicleNumberPlateText(vehFront), Config.VehicleLimit[class], myVeh)
              end
            else
              exports.pNotify:SendNotification(
                {
                  text = _U("trunk_closed"),
                  type = "error",
                  timeout = 3000,
                  layout = "bottomCenter",
                  queue = "trunk"
                }
              )
            end
          end
        else
          exports.pNotify:SendNotification(
            {
              text = _U("no_veh_nearby"),
              type = "error",
              timeout = 3000,
              layout = "bottomCenter",
              queue = "trunk"
            }
          )
        end
        lastOpen = true
        GUI.Time = GetGameTimer()
      end
    else
      -- Not their vehicle
      exports.pNotify:SendNotification(
        {
          text = _U("nacho_veh"),
          type = "error",
          timeout = 3000,
          layout = "bottomCenter",
          queue = "trunk"
        }
      )
    end
end


Gereksinimler;
  • es_extended
  • esx_inventoryhud
  • esx_inventoryhudtrunk
  • mythic_notify


Eklenti hakkında video;

İndirme;

VirüsTotal;
Sorunu çözdüm. o levye dosyasının ismini fivemturk_levye yaptığınız için çalışmıyormuş. Bende dosyanın adını deafult haline getirdim ve böylece sorunu çözdüm. Dosyanın ismini 'LRP-Palanca' yaparsanız sorun ortadan kalkmış olur.
 
DF
sıkıntısız çalışıyor fakat ses çıkmıyor neden anlamadım
 
DF
benim hatam kemerdeki interact soundla aynı isimmiş çakışmış klasör ismini degişince düzeldi bu arada çok güzel bir script teşekkürler :)
 
DF
Selamlar yeni konuma hoşgeldiniz.
Bu konuda sizlerle çok farklı bir eklenti paylaşıyorum.
Hemen anlatıma geçelim isterseniz.


Kurulum;

  • Verdiğim linkten eklentiyi indiriyoruz.
  • RAR'ın içinde eklentinin kendisi, sql dosyası, interact soundu ve esx_inventoryhud için png bir resim bulunmakta.
  • Interact sound'un çalışması için server.cfg veya common.cfg içerisine "interact-sound" satırını düşmeyi unutmayın.
  • Ancak eklentinin çalışması için esx_inventoryhud_trunk/client/esx_trunk-cl.lua tarafına bir kod eklememiz gerekiyor. (Kodu aşağıda bulabilirsiniz)
  • Eklentiyi resources klasörünün içine atıyoruz.
  • item.sql dosyasını database'ye okutuyoruz.
  • Eklemek isteyenler için bir adet png resim bıraktım. esx_inventoryhud entegreli bir eklenti olduğu için resimi kullanabilirler.
  • Ardından server.cfg veya common.cfg içerisine "fivemturk_levye" satırını girdikten sonra kaydedip çıkıyoruz.

Eklentinin çalışması için esx_inventoryhud_trunk/client/esx_trunk-cl.lua içerisine atılması gereken kod.
Kod:
function loadanimdict(dictname)
  if not HasAnimDictLoaded(dictname) then
    RequestAnimDict(dictname)
    while not HasAnimDictLoaded(dictname) do
      Citizen.Wait(1)
    end
  end
end

--animacion
RegisterNetEvent("abrirmaletero:animacion")
AddEventHandler("abrirmaletero:animacion",function()
animrobovaultcarro()
end)

function animrobovaultcarro()

  local anima = 'mini@drinking'
  local lib2 =  "shots_player_c"
  local loopanimvault = true
  loadanimdict(anima)
       
    prop_name = prop_name or 'prop_ing_crowbar'

      local playerPed = PlayerPedId()
      local x,y,z = table.unpack(GetEntityCoords(playerPed))
      local prop = CreateObject(GetHashKey(prop_name), x, y, z + 0.2, true, true, true)
 
      local boneIndex = GetPedBoneIndex(playerPed,28422)

            AttachEntityToEntity(prop, playerPed, boneIndex, 0.10, 0.015, 0.001, 10.0, 175.0, 0.0, 1, 1, 0, 0, 2, 1)
     
              FreezeEntityPosition(playerPed, true)
              TaskPlayAnim(GetPlayerPed(-1),anima , lib2, 1.0, -1, -1, 10, 0, 0, 0, 0)

     Citizen.CreateThread(function()
        while loopanimvault do
          Citizen.Wait(0)
           if not IsEntityPlayingAnim(GetPlayerPed(-1),anima,lib2, 3) then
              TaskPlayAnim(GetPlayerPed(-1),anima , lib2, 1.0, -1, -1, 10, 0, 0, 0, 0)
             end
        end
      end)
            Citizen.Wait(10000)
            loopanimvault = false
            DeleteObject(prop)
            FreezeEntityPosition(playerPed, false)
            ClearPedTasksImmediately(playerPed)
end


-- contador que sale en el medio del cuerpo
RegisterNetEvent("abrirmaletero:contadorporcentaje")
AddEventHandler("abrirmaletero:contadorporcentaje",function()
contadorpalanca()
end)


function contadorpalanca()

Citizen.CreateThread(function()

            local abriendomaletero = true
            local comienzodetiempo = GetGameTimer()
            local tiempo = 10000
  while abriendomaletero  do
     Citizen.Wait(0)

local ped = PlayerPedId()
local percentaje = (GetGameTimer() -comienzodetiempo) / tiempo * 100
local x,y,z = table.unpack(GetEntityCoords(ped))


    DrawText3Ds({ x = x, y = y, z = z  }, " Abriendo Cerradura  "  .. math.ceil(percentaje) .. "%", 0.5)

        if percentaje >= 100 then

          abriendomaletero = false
          abrirmaleteroporitem()
          ClearPedTasksImmediately(ped)
        end
  end

end)
end



DrawText3Ds = function(coords, text, scale)
  local x,y,z = coords.x, coords.y, coords.z
  local onScreen, _x, _y = World3dToScreen2d(x, y, z)
  local pX, pY, pZ = table.unpack(GetGameplayCamCoords())

  SetTextScale(scale, scale)
  SetTextFont(4)
  SetTextProportional(1)
  SetTextEntry("STRING")
  SetTextCentre(1)
  SetTextColour(255, 255, 255, 215)

  AddTextComponentString(text)
  DrawText(_x, _y)

  local factor = (string.len(text)) / 380
  DrawRect(_x, _y + 0.0180, 0.060 + factor, 0.045, 41, 11, 41, 100)
end




--abrir maletero
RegisterNetEvent("abrirmaletero:abrirconpalanca")
AddEventHandler("abrirmaletero:abrirconpalanca",function()
abrirmaleteroporitem()
end)

function abrirmaleteroporitem()

  local playerPed = GetPlayerPed(-1)
  local coords = GetEntityCoords(playerPed)
  local vehicle = VehicleInFront()
  globalplate = GetVehicleNumberPlateText(vehicle)

  if not IsPedInAnyVehicle(playerPed) then
    myVeh = false
    local thisVeh = VehicleInFront()
    PlayerData = ESX.GetPlayerData()

    for i = 1, #vehiclePlate do
      local vPlate = all_trim(vehiclePlate[i].plate)
      local vFront = all_trim(GetVehicleNumberPlateText(thisVeh))
      --print('vPlate: ',vPlate)
      --print('vFront: ',vFront)
      --if vehiclePlate[i].plate == GetVehicleNumberPlateText(vehFront) then
      if vPlate == vFront then
        myVeh = true
      elseif lastChecked < GetGameTimer() - 60000 then
        TriggerServerEvent("esx_trunk_inventory:getOwnedVehicule")
        lastChecked = GetGameTimer()
        Wait(2000)
        for i = 1, #vehiclePlate do
          local vPlate = all_trim(vehiclePlate[i].plate)
          local vFront = all_trim(GetVehicleNumberPlateText(thisVeh))
          if vPlate == vFront then
            myVeh = true
          end
        end
      end
    end

      if globalplate ~= nil or globalplate ~= "" or globalplate ~= " " then
        CloseToVehicle = true
        local vehFront = VehicleInFront()
        local x, y, z = table.unpack(GetEntityCoords(GetPlayerPed(-1), true))
        local closecar = GetClosestVehicle(x, y, z, 4.0, 0, 71)

        if vehFront > 0 and closecar ~= nil and GetPedInVehicleSeat(closecar, -1) ~= GetPlayerPed(-1) then
          lastVehicle = vehFront
          local model = GetDisplayNameFromVehicleModel(GetEntityModel(closecar))
          local locked = GetVehicleDoorLockStatus(closecar)
          local class = GetVehicleClass(vehFront)
          ESX.UI.Menu.CloseAll()

          if ESX.UI.Menu.IsOpen("default", GetCurrentResourceName(), "inventory") then
            SetVehicleDoorShut(vehFront, 5, false)
          else
            if locked == 1 or class == 15 or class == 16 or class == 14 then
              SetVehicleDoorOpen(vehFront, 5, false, false)
              ESX.UI.Menu.CloseAll()

              if globalplate ~= nil or globalplate ~= "" or globalplate ~= " " then
                CloseToVehicle = true

                TriggerServerEvent('InteractSound_SV:PlayWithinDistance', 8.0, 'abrircerradura', 0.1)
                Citizen.Wait(2800)
                OpenCoffreInventoryMenu(GetVehicleNumberPlateText(vehFront), Config.VehicleLimit[class], myVeh)
              end
            else
              exports.pNotify:SendNotification(
                {
                  text = _U("trunk_closed"),
                  type = "error",
                  timeout = 3000,
                  layout = "bottomCenter",
                  queue = "trunk"
                }
              )
            end
          end
        else
          exports.pNotify:SendNotification(
            {
              text = _U("no_veh_nearby"),
              type = "error",
              timeout = 3000,
              layout = "bottomCenter",
              queue = "trunk"
            }
          )
        end
        lastOpen = true
        GUI.Time = GetGameTimer()
      end
    else
      -- Not their vehicle
      exports.pNotify:SendNotification(
        {
          text = _U("nacho_veh"),
          type = "error",
          timeout = 3000,
          layout = "bottomCenter",
          queue = "trunk"
        }
      )
    end
end


Gereksinimler;
  • es_extended
  • esx_inventoryhud
  • esx_inventoryhudtrunk
  • mythic_notify


Eklenti hakkında video;

İndirme;

VirüsTotal;
Bagajı nasıl açacağız
 
DF

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!