Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Çözüldü Kasa Sistemindeki Mermi Problemi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

qwerty3428

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
4 yıl 15 gün
Mesajlar
230
Merhaba, kasa sistemimdeki bir problemden bahsetmek istiyorum. Kasa sistemini polislerin sisteminden esinlenerek yaptım.
Görsel;
39281

Aynen bu şekildedir. Örneğin kendime 300 mermili bir pistol veriyorum.

39282

300 mermili pistolü kasaya koyduktan sonra geri alınca bana 100 mermili olarak gelmektedir.

39284

Her şekilde de geçerlidir istersem 300 vereyim istersem 50 vereyim sabit 100 mermili olarak alıyorum. Koyduğum kadar mermiyi nasıl kaydettiricem anlayamadım.
 
DF

Ekli dosyalar

  • Screenshot_2.png
    Screenshot_2.png
    39.9 KB · Görüntüleme: 1
Kasa scriptinin configini buraya atabilir misin?
 
DF
Kasa scriptinin configini buraya atabilir misin?
Kod:
Config                            = {}

Config.DrawDistance               = 100.0
Config.MarkerType                 = 1
Config.MarkerSize                 = { x = 1.5, y = 1.5, z = 0.5 }
Config.MarkerColor                = { r = 50, g = 50, b = 204 }

Config.EnablePlayerManagement     = true
Config.EnableArmoryManagement     = true
Config.EnableEvidenceManagement   = true

Config.EnableJobBlip              = false -- enable blips for colleagues, requires esx_society

Config.MaxInService               = -1
Config.Locale = 'en'

Config.GroveStations = {
    
    Grove = {
        
        Blip = {
            Coords  = vector3(108.00, -1982.50, 20.96),
            Sprite  = 60,
            Display = 4,
            Scale   = 1.1,
            Colour  = 29
        },
        
        Armories = {
            vector3(-86.64, -1638.36, 31.71)
        },

        Evidence = {
            vector3(105.90, -1979.25, 20.96)
        },
        
        Vehicles = {
            {
                Spawner = vector3(87.12, -1969.57, 20.75),
                InsideShop = vector3(87.12, -1969.57, 20.75),
                SpawnPoints = {
                    { coords = vector3(87.27, -1969.38, 19.85), heading = 321.62, radius = 6.0 },
                    { coords = vector3(93.39, -1961.65, 19.85), heading = 321.64, radius = 6.0 },
                    { coords = vector3(98.69, -1048.09, 19.89), heading = 238.21, radius = 6.0 },
                    { coords = vector3(112.55, -1944.40, 19.86), heading = 315.53, radius = 6.0 }
                }
            }
        },
        
        BossActions = {
            vector3(-262.8, -3588.3, -153.14)
        }
        
    }
    
}
 
DF
Burada değilmiş bir de client luayı atar mısın belki orada vardır
 
DF
Kod:
ESX.RegisterServerCallback('reload_grove:removeArmoryWeapon', function(source, cb, weaponName)

    local xPlayer = ESX.GetPlayerFromId(source)

    xPlayer.addWeapon(weaponName, 100)

    TriggerEvent('esx_datastore:getSharedDataStore', 'society_grove', function(store)

        local weapons = store.get('weapons')

        if weapons == nil then
            weapons = {}
        end

        local foundWeapon = false

        for i=1, #weapons, 1 do
            if weapons[i].name == weaponName then
                weapons[i].count = (weapons[i].count > 0 and weapons[i].count - 1 or 0)
                foundWeapon = true
                break
            end
        end

        if not foundWeapon then
            table.insert(weapons, {
                name  = weaponName,
                count = 0
            })
        end

        store.set('weapons', weapons)
        cb()
    end)

end)

Bu kod diliminde bulunan "xPlayer.addWeapon(weaponName, 100)" koddaki 100 yazısını 1 yapınca 1 mermi geliyor, 50 yapınca 50 mermi olarak geliyor.
 
DF
Kod:
ESX.RegisterServerCallback('reload_grove:removeArmoryWeapon', function(source, cb, weaponName)

    local xPlayer = ESX.GetPlayerFromId(source)

    xPlayer.addWeapon(weaponName, 100)

    TriggerEvent('esx_datastore:getSharedDataStore', 'society_grove', function(store)

        local weapons = store.get('weapons')

        if weapons == nil then
            weapons = {}
        end

        local foundWeapon = false

        for i=1, #weapons, 1 do
            if weapons[i].name == weaponName then
                weapons[i].count = (weapons[i].count > 0 and weapons[i].count - 1 or 0)
                foundWeapon = true
                break
            end
        end

        if not foundWeapon then
            table.insert(weapons, {
                name  = weaponName,
                count = 0
            })
        end

        store.set('weapons', weapons)
        cb()
    end)

end)

Bu kod diliminde bulunan "xPlayer.addWeapon(weaponName, 100)" koddaki 100 yazısını 1 yapınca 1 mermi geliyor, 50 yapınca 50 mermi olarak geliyor.
Server main lua'daki kodtur.
 
DF
Ben de tam bilmiyorum ama 100 yazan yere şu kodu yapıştırıp dener misin;
GetAmmoInClip
Olmazsa kusura bakma yeniyim bu konularda olabildiğince yardımcı olmaya çalışıyorum :S
 
DF
Kusura bakma dediğim gibi çok bilgim yok umarım çözülür
 
DF
Sanırım kullandığınız altyapı disc. Eğer disc ise bu sorunu yaşamanız normal çözümünü yapabilen var mı bilmiyorum ama başka sunuculardada gördüm.
 
DF
Merhaba,

Lütfen hatanızı veya sorunuzu 24 saate bir güncelleyin. Aksi taktirde uyarı alacaksınız.

İyi forumlar.
 
DF
aynı sorunu yaşamaktayım ama ben de motel dolabına koyunca da oluyor
 
DF
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!