Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Soru İSTEDİĞİMİZ YERE NPC KOYMA

  • Konbuyu başlatan necro
  • Başlangıç tarihi
  • Cevaplar 6
  • Görüntüleme 1K

necro

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
5 yıl 3 ay 8 gün
Mesajlar
47
Mlikane etrafına koruma gibi npcler yada hoodlara npcler gibi ölümlü/ölümsüz npcleri nasıl koyabiliriz ?
 
DF
Native leri mevcut Thread içine alarak yapabilirsiniz. (binevi script oluşturucaksınız)
 
DF
Örneğin ;
Kod:
Citizen.CreateThread(function()
    RequestModel(GetHashKey("s_m_y_blackops_02")) --kapı önü npc
    while not HasModelLoaded(GetHashKey("s_m_y_blackops_02")) do
        Wait(1)
    end
    npc = CreatePed(1, GetHashKey("s_m_y_blackops_02"), -444.2, 1174.0, 329.09, 425.0, false, true)
    SetPedCombatAttributes(npc, 46, true)            
    SetPedFleeAttributes(npc, 0, 0)            
    SetBlockingOfNonTemporaryEvents(npc, true)
    SetEntityAsMissionEntity(npc, true, true)
    SetEntityInvincible(npc, true)
    FreezeEntityPosition(npc, true)
 
    GiveWeaponToPed(npc, GetHashKey("WEAPON_CARBINERIFLE"), 9999, true, true)


x,y,z değiştirerek konumunu ayarlayabilirsin , hashkey ile npc değiştirebilirsin , GiveWeaponToPed ile silah vs verebilirsin silah yerine animasyon sokmak istiyorsan "TaskStartScenarioInPlace(npc, "WORLD_HUMAN_CLIPBOARD", 0, true)" kodunu kullanabilirsin WORLD_HUMAN_CLIPBOARD kısmını değiştirmen yeterli (yukarıdaki kod satırı sabit,ölümsüz npc için geçerli)
 
DF
Örneğin ;
Kod:
Citizen.CreateThread(function()
    RequestModel(GetHashKey("s_m_y_blackops_02")) --kapı önü npc
    while not HasModelLoaded(GetHashKey("s_m_y_blackops_02")) do
        Wait(1)
    end
    npc = CreatePed(1, GetHashKey("s_m_y_blackops_02"), -444.2, 1174.0, 329.09, 425.0, false, true)
    SetPedCombatAttributes(npc, 46, true)           
    SetPedFleeAttributes(npc, 0, 0)           
    SetBlockingOfNonTemporaryEvents(npc, true)
    SetEntityAsMissionEntity(npc, true, true)
    SetEntityInvincible(npc, true)
    FreezeEntityPosition(npc, true)

    GiveWeaponToPed(npc, GetHashKey("WEAPON_CARBINERIFLE"), 9999, true, true)


x,y,z değiştirerek konumunu ayarlayabilirsin , hashkey ile npc değiştirebilirsin , GiveWeaponToPed ile silah vs verebilirsin silah yerine animasyon sokmak istiyorsan "TaskStartScenarioInPlace(npc, "WORLD_HUMAN_CLIPBOARD", 0, true)" kodunu kullanabilirsin WORLD_HUMAN_CLIPBOARD kısmını değiştirmen yeterli (yukarıdaki kod satırı sabit,ölümsüz npc için geçerli)
kankam bu kod satırını nasıl kullanacağız acaba yada hangi scriptin içindedir
 
DF

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!