Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Soru İstediğim bir yere market ekleme

flamee

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
3 yıl 2 ay 17 gün
Mesajlar
297
Burger Shota bir tane satıcı eklemek istiyorum. Kullandığım paket qbtoesx qb inventoryde bunu yapamadım daha önceden m3 inventoryde çok kolayca yapmıştım. Bu konuda yardımcı olabilecek varmı
 
DF
Konu tarafımca doğru kategoriye taşınmıştır.
 
DF
envanter dosyalarının içinde isminin içinde "shops" geçen bir klasör vardır o klasörden diğer marketlere bakarak yapabilirsin.
 
DF
envanter dosyalarının içinde isminin içinde "shops" geçen bir klasör vardır o klasörden diğer marketlere bakarak yapabilirsin.
Evet biliyorum ama sorun şurda kordinatlar clientde marketin itemleri ise configde ve clientde alt alta bir sürü kordinat var configde ise tek bir tane config.marketitems var
 
DF

Ekli dosyalar

  • Adsız.png
    Adsız.png
    5.5 KB · Görüntüleme: 36
bu şekilde kordinatlar var configde ise itemler
 
DF
Aşağıda yazdıklarımı ilgili dosyalara ekle. Çalışmazsa discorddan ulaşabilirsin. THANX#0519

Config.lua eklenecek;

Kod:
Config.BurgerShotItems = {
    label = "BurgerShot",
    slots = 2, --Koyulacak item çeşidine göre değiştirilebilir
    items = {
        [1] = {
            name = "burger",
            price = 10,
            count = 100,
            info = {},
            type = "item",
            slot = 1,
        },
        [2] = {
            name = "water",
            price = 2,
            count = 100,
            info = {},
            type = "item",
            slot = 2,
        }
    }
}

Client.lua eklenecek;
Kod:
local burgershotcoords = {
    {x = ABC, y = ABC, z = ABC},
}

Citizen.CrateThread(function()
    while true do
    local ped = PlayerPedId()
    local plyCoords = GetEntityCoords(ped, false)
        Citizen.Wait(1)
        for k in pairs(burgershotcoords) do
            local distBurgershot = Vdist(plyCoords.x, plyCoords.y, plyCoords.z, burgershotcoords[k].x, burgershotcoords[k].y, burgershotcoords[k].z)
            if distBurgershot <= 4.0 then
                DrawMarker (2, burgershotcoords[k].x, burgershotcoords[k].y, burgershotcoords[k].z, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0.101, 0.1001, 0, 130, 255, 204, 0, 0, 0, 0)
                if distBurgershot <= 0.5 then
                    if IsControlJustReleased(1, 51) then
                    BurgerShot()
                end
            end
        end
    end
end
end)       

function BurgerShot()
    ESX.PlayerData = xPlayer
    TriggerServerEvent("inventory:server:OpenInventory", "shop", "BurgerShot", Config.BurgerShotItems)
end
 
DF

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!