Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Yardım İNVENTORYHUD DROP YERİNE SİL TUŞU YARDIMMM

  • Konbuyu başlatan xth3x
  • Başlangıç tarihi
  • Cevaplar 13
  • Görüntüleme 1K

xth3x

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
5 yıl 3 ay 9 gün
Mesajlar
522
ARKADAŞLAR İNVENTORYHUD ŞURDA DROP YAZAN YERE YERİNE SİLME BUTONU İŞLEMİ YAPABİLCEK BUTONU EKLEMEK İSTİYORUM NASIL YAPABILIRIM LÜTFEN ANLAYANLAR YARDIMCI OLABILIRMI ?
 
DF

Ekli dosyalar

  • Screenshot_3.png
    Screenshot_3.png
    38.8 KB · Görüntüleme: 42
disc inventory icersinde drop olusturma fonskiyonu bulunacak bu fonskiyonu yorum satiri haline getirin sil komudunuz hayirli olsun
 
DF
server>main.lua

ctrl + f yapıp

ESX.CreatePickup

arattıktan sonra çıkan sonuçların başına -- koyman yeterli olacaktır.

--ESX.CreatePickup
 
DF
dostum çok basit sanaa gönderdiğim kod satırını kendininkiyle değiştir.
 
DF
ESX.CreatePickup
-- 'leri koydum es_extended server/main.luada ve en alta

RegisterNetEvent('esx:removeInventoryItem')
AddEventHandler('esx:removeInventoryItem', function(type, itemName, itemCount)
local playerId = source
local xPlayer = ESX.GetPlayerFromId(source)

if type == 'item_standard' then
if itemCount == nil or itemCount < 1 then
xPlayer.showNotification(_U('imp_invalid_quantity'))
else
local xItem = xPlayer.getInventoryItem(itemName)

if (itemCount > xItem.count or xItem.count < 1) then
xPlayer.showNotification(_U('imp_invalid_quantity'))
else
xPlayer.removeInventoryItem(itemName, itemCount)
local pickupLabel = ('~y~%s~s~ [~b~%s~s~]'):format(xItem.label, itemCount)
--ESX.CreatePickup('item_standard', itemName, itemCount, pickupLabel, playerId)
xPlayer.showNotification(_U('threw_standard', itemCount, xItem.label))
end
end
elseif type == 'item_account' then
if itemCount == nil or itemCount < 1 then
xPlayer.showNotification(_U('imp_invalid_amount'))
else
local account = xPlayer.getAccount(itemName)

if (itemCount > account.money or account.money < 1) then
xPlayer.showNotification(_U('imp_invalid_amount'))
else
xPlayer.removeAccountMoney(itemName, itemCount)
local pickupLabel = ('~y~%s~s~ [~g~%s~s~]'):format(account.label, _U('locale_currency', ESX.Math.GroupDigits(itemCount)))
--ESX.CreatePickup('item_account', itemName, itemCount, pickupLabel, playerId)
xPlayer.showNotification(_U('threw_account', ESX.Math.GroupDigits(itemCount), string.lower(account.label)))
end
end
elseif type == 'item_weapon' then
itemName = string.upper(itemName)

if xPlayer.hasWeapon(itemName) then
local _, weapon = xPlayer.getWeapon(itemName)
local _, weaponObject = ESX.GetWeapon(itemName)
local components, pickupLabel = ESX.Table.Clone(weapon.components)
xPlayer.removeWeapon(itemName)

if weaponObject.ammo and weapon.ammo > 0 then
local ammoLabel = weaponObject.ammo.label
pickupLabel = ('~y~%s~s~ [~g~%s~s~ %s]'):format(weapon.label, weapon.ammo, ammoLabel)
xPlayer.showNotification(_U('threw_weapon_ammo', weapon.label, weapon.ammo, ammoLabel))
else
pickupLabel = ('~y~%s~s~'):format(weapon.label)
xPlayer.showNotification(_U('threw_weapon', weapon.label))
end

--ESX.CreatePickup('item_weapon', itemName, weapon.ammo, pickupLabel, playerId, components, weapon.tintIndex)
end
end
end)

BU kodu girdim ama çalısmıyor sil
 
DF

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!