Fivem camiasında birçok sunucu için ymapler yapan PsW Ymaps, sunucunuz için özelleştirilmiş kaliteli mekanlar yapmaya devam etmekte. İsteğinize özel fps'e etki etmeyen ymaplere ulaşmak için : //
MLO Nedir?: MLO Oyunda olmayıp özel olarak yapılan modellemeler, interior'lar olarak geçer.
YMAP Nedir?: YMAP Oyunda bulunan veya sizin oluşturduğunuz Prop/Model/Interior'ları sadece düzenleme yapıp oyuna eklediğiniz dosyadır.
-FPS'i etkileyen etkenler nelerdir?:
Texture Kalitesi: 4K, 2K, 720P, 480P, 144P gibi boyutlandırma türü olan bu texture kalitelerinde fps oynaması en yüksek 4K en düşük 144p'de meydana gelmektedir.
Render Distance: Render Distance bir objenin, mekanın ne kadar uzaktan renderlanacağını belirleyebildiğimiz birşeydir, örneğin 50mil öteden renderlanmasını istiyorsanız bu fps'i oldukça etkiler, 1mil öteden renderlanmasını istiyorsanız bu fps'inizi pek etkilemez.
MLO/YMAP'in büyüklüğü: MLO veya YMAP ne kadar büyükse o kadar alan renderlanır ve FPS Tüketir.
Polygon Değeri: Polygon sayısı yani modelin kalitesi arttıkça GPU zorlanacaktır ve FPS tüketecektir.
Polygon Değeri Nedir?: Polygon modelin oluştuğu materyaldir , atom gibi düşünebilirsiniz, ne kadar polygon var ise model kalitesi o kadar artar.
-Yaptığımız modeller fps'i etkilermi?
Paşa Desing olarak işimizin en iyisini yapmaya ve fps düşürmemeye çalışıyor, yaptığımız modeller gta 5 kütüphanesinden özenle seçilmekte, gta 5 standartlarına uygun modellenmekte ve fps etkisi yaratmamaktadır.
MLO Nedir?: MLO Oyunda olmayıp özel olarak yapılan modellemeler, interior'lar olarak geçer.
YMAP Nedir?: YMAP Oyunda bulunan veya sizin oluşturduğunuz Prop/Model/Interior'ları sadece düzenleme yapıp oyuna eklediğiniz dosyadır.
-FPS'i etkileyen etkenler nelerdir?:
Texture Kalitesi: 4K, 2K, 720P, 480P, 144P gibi boyutlandırma türü olan bu texture kalitelerinde fps oynaması en yüksek 4K en düşük 144p'de meydana gelmektedir.
Render Distance: Render Distance bir objenin, mekanın ne kadar uzaktan renderlanacağını belirleyebildiğimiz birşeydir, örneğin 50mil öteden renderlanmasını istiyorsanız bu fps'i oldukça etkiler, 1mil öteden renderlanmasını istiyorsanız bu fps'inizi pek etkilemez.
MLO/YMAP'in büyüklüğü: MLO veya YMAP ne kadar büyükse o kadar alan renderlanır ve FPS Tüketir.
Polygon Değeri: Polygon sayısı yani modelin kalitesi arttıkça GPU zorlanacaktır ve FPS tüketecektir.
Polygon Değeri Nedir?: Polygon modelin oluştuğu materyaldir , atom gibi düşünebilirsiniz, ne kadar polygon var ise model kalitesi o kadar artar.
-Yaptığımız modeller fps'i etkilermi?
Paşa Desing olarak işimizin en iyisini yapmaya ve fps düşürmemeye çalışıyor, yaptığımız modeller gta 5 kütüphanesinden özenle seçilmekte, gta 5 standartlarına uygun modellenmekte ve fps etkisi yaratmamaktadır.
Ekli dosyalar
Moderatör tarafında düzenlendi: