- Katılım
- 4 yıl 6 ay 6 gün
- Mesajlar
- 889
Forum üzerinde bu tarz şeylerin satıldığını gördüm paylaşmak istedim, isteyen kendine göre düzenler displayText verisini Trigger veya Export'a bağlayarak açıp kapatırabilirsiniz
örnek: TriggerEvent("test", displayText) -- displayText verisini yakalatarak true veya false olarak açıp kapatırabilirsiniz, üstünde cok fazla uğraşmadım, kodu yapıştırın geçin.
-- Client
-- Server
örnek: TriggerEvent("test", displayText) -- displayText verisini yakalatarak true veya false olarak açıp kapatırabilirsiniz, üstünde cok fazla uğraşmadım, kodu yapıştırın geçin.
-- Client
Kod:
local displayText = false
local activePlayer = nil
local chatOpen = false
local displayTexts = {}
Citizen.CreateThread(function()
while true do
Citizen.Wait(0)
if not chatOpen then
local playerId = PlayerId()
local ped = GetPlayerPed(playerId)
local coords = GetEntityCoords(ped)
local camCoords = GetGameplayCamCoords()
for _, id in ipairs(GetActivePlayers()) do
if displayTexts[id] then
local targetPed = GetPlayerPed(id)
local targetCoords = GetEntityCoords(targetPed)
local distance = GetDistanceBetweenCoords(coords.x, coords.y, coords.z, targetCoords.x, targetCoords.y, targetCoords.z, true)
if distance <= 50.0 then
DrawText3D(targetCoords.x, targetCoords.y, targetCoords.z + 1.25, "[..]")
end
end
end
end
end
end)
Citizen.CreateThread(function()
while true do
Citizen.Wait(0)
local playerId = PlayerId()
if IsControlJustReleased(0, 245) then
displayTexts[playerId] = not displayTexts[playerId]
TriggerServerEvent("toggleText", playerId, displayTexts[playerId])
Citizen.Wait(200)
end
end
end)
RegisterNetEvent("toggleText")
AddEventHandler("toggleText", function(playerId, display)
if playerId then
displayTexts[playerId] = display
else
displayTexts[1] = display
end
end)
function DrawText3D(x, y, z, text)
local onScreen, _x, _y = World3dToScreen2d(x, y, z)
local p = GetGameplayCamCoords()
local distance = GetDistanceBetweenCoords(p.x, p.y, p.z, x, y, z, 1)
local scale = (1 / distance) * 2
local fov = (1 / GetGameplayCamFov()) * 100
local scale = scale * fov
if onScreen and distance <= 50.0 then
SetTextScale(0.35, 0.35)
SetTextFont(4)
SetTextProportional(1)
SetTextColour(255, 255, 255, 255)
SetTextDropshadow(1, 1, 1, 1, 255)
SetTextEdge(2, 0, 0, 0, 150)
SetTextDropShadow()
SetTextOutline()
SetTextEntry("STRING")
SetTextCentre(1)
AddTextComponentString(text)
DrawText(_x, _y)
end
end
Citizen.CreateThread(function()
while true do
Citizen.Wait(0)
if IsControlJustReleased(0, 245) then
displayText = not displayText
TriggerServerEvent("toggleText")
Citizen.Wait(200)
end
end
end)
-- Server
Kod:
RegisterNetEvent("toggleText")
AddEventHandler("toggleText", function(playerId, display)
TriggerClientEvent("toggleText", -1, playerId, display)
end)