- Katılım
- 4 yıl 27 gün
- Mesajlar
- 2,765
- Discord
- tgemre#6161
Hem FiveM hem de RedM için 5466 sürümüyle yeni bir istemci güncellemesi yayınlandı. Kalite iyileştirmelerini içerir.
Cfx.re 61 platformuna (sürüm 5466) yönelik bir güncelleme, "üretim" kanalında yayınlandı. Bu güncelleme (hem FiveM hem de RedM için) bir dizi hatayı düzeltir ve birkaç kalite ayarlaması içerir. Değişikliklerin bir özeti aşağıdaki gibidir:Discord varlık işlevleri (SetRichPresence işlevini kullanarak) artık hem "ayrıntılar" hem de "durum" alanlarını geçersiz kılar. Bu, durum verilerinize yeni bir satır ("\n") ekleyerek kullanılabilir.
Vatandaş dizininin içeriği gerçek dizini silmeden silinirse, oyun artık oyun dosyalarını (çökmek yerine) otomatik olarak doğrulayacaktır.
Oyun penceresi başlıkları tutarlı markalama ile güncellendi ("[proje adı] by Cfx.re 61").
Rockstar Launcher ve Rockstar Service (“ROSLauncher” ve “ROSService”) işlemleri için bellek kullanımı, bazı gereksiz kodlar devre dışı bırakılarak azaltıldı.
ROSLauncher işlemindeki popüler bir kilitlenme düzeltildi.
Matomo sunucusu kullanılamıyorsa, kullanıcı arayüzü artık askıda kalmayacak. Bu, Chromium/Blink'in "ham" komut dosyası snippet'lerini nasıl yüklediğinin bir yan etkisidir ve önceden tahmin edilemezdi.
Platformla birlikte gönderilen bazı eski dosyalar kaldırıldı. Bunlar yer ve hafıza kaplamaktan başka bir şey yapmadı.
Bir bağlantı sorunu varsa oyun artık bir "Erken çıkış tuzağı" ile çökmeyecek.
Kodlama için birkaç genel temizlik yapıldı, bu notların çoğunu etkilememelidir.
Bir / eki eklenerek Chrome Geliştirme Araçları protokolünden kaynak indirmeye dayalı başka bir yaygın durum azaltılmıştır.
Belirli bir istismarı önlemek için NUI'deki konsol işlevlerine yönelik bağımsız değişkenler için ek doğrulama.
FiveM: "Ön camdan uçmak" artık tek oyunculu/hikaye modu için tekrar etkinleştirildi.
FiveM: Kaldırıcı şimdi FxDK kısayolunu temizleyecektir.
FiveM: Hikaye modunu başlattıktan hemen sonra yüklemeye çalışırsanız oyun artık çökmüyor.
RedM: Kilitlenme raporlaması artık etkinleştirildi, böylece RedM geliştirme ekibi, bildirilen kilitlenmelerin yaygınlığını kontrol edebilir.
RedM: Hata ayıklama sembolleri artık oyun işlevi verilerini içeriyor.
RedM: ASLR (Adres Alanı Düzeni Rastgeleleştirme) etkinleştirildi.
RedM: Talep edilen birkaç havuz boyutu artırıldı.
RedM: Dönüştürülen bir .#dr dosyasının orijinal adı, varlık dönüştürücü aracılığıyla çalıştırıldığında artık korunur.
RedM: Pencere başlığında Social Club e-posta adresini göstermek yerine artık Social Club kullanıcı adını gösteriyor.
ENG:
An update to the platform (version 5466) has been released to the ‘production’ channel. This update (for both FiveM and RedM) fixes a number of bugs, and contains a few quality adjustments. A summary of changes follows:
Discord rich presence functions (using the SetRichPresence function) now overrides both the “details” and “state” fields. This can be used by adding a newline ("\n") to your rich presence data.
The game will now automatically verify game files (instead of crashing) if the contents of the citizen directory are deleted, without deleting the actual directory.
Game window titles have been updated with consistent branding ("[project name] ).
Memory usage for the Rockstar Launcher and Rockstar Service (“ROSLauncher” and “ROSService”) processes has been reduced by disabling some unneeded code.
A popular crash in the ROSLauncher process has been fixed.
The UI won’t hang anymore if the Matomo server is unavailable. This is a side effect of how Chromium/Blink loads “raw” script snippets, and couldn’t have been foreseen.
Some old files shipped with the platform have been removed. These did nothing but take up space and memory.
The game will no longer crash with an ‘Early-exit trap’ if there’s a connection issue.
A few general cleanups to code have been done, this shouldn’t affect much of note.
Another common case of fetch-based resource downloading from the Chrome Dev Tools protocol by suffixing a / has been mitigated.
Additional verification for arguments to console functions in NUI to prevent a specific exploit.
FiveM: ‘Flying out of the windscreen’ is now enabled for singleplayer/story mode again.
FiveM: The uninstaller will now clean up the FxDK shortcut.
FiveM: The game no longer crashes if trying to load story mode too soon after launching.
RedM: Crash reporting is now enabled so the RedM development folks can check the prevalence of reported crashes.
RedM: Debug symbols now include game function data.
RedM: ASLR (Address Space Layout Randomization) has been enabled.
RedM: A few requested pool sizes have been increased.
RedM: The original name of a converted .#dr file is now retained when ran through the asset converter.
RedM: Instead of showing the Social Club email address in the window title, it now shows the Social Club username.