- Katılım
- 4 yıl 6 ay 11 gün
- Mesajlar
- 440
- Discord
- MiddleStonks#1877
Merhaba, fivem komut dosyalarını veyahut fivem için geliştirici olmak isteyen ve olmaya çabalayan çok insan var. Ve bende faydalı olması için bir kılavuz hazırladım umarım işinize yarar ve sizler için yararlı olur.
--
Fivem veya Lua ya yeni başlayacak arkadaşlar için / ihtiyaç duyacakları temel şeyler var o yüzden '' küçük bir genel bakış '' yapmaya karar verdim. (ve C # programcıları bu bilgiyi C # 'a nasıl uygulayacaklarını zannedersem bilecekler.)
--
Lua'da yeni misiniz veya bazı lua işlevleri hakkında bilgi sahibi mi olmak istiyorsunuz.
Lua komut dosyası oluşturmada yeniyseniz veya bazı ek bilgilere ihtiyacınız varsa, bu bağlantıyı tavsiye edebilirim:
Arama işlevleri veyahut ek bilgi almak için yararlı bir kaynak olduğunu düşünüyorum.
Daha sonra araştırarak / öğrenerek bilgilendirdiğinizden emin olun:
--
“Profesyonel İpucu:” FiveM'i (Oyunun kendisi) pencereli modda sol-alt + enter tuşlarına basarak çalıştırabilirsiniz. Daha sonra komut dosyanızı sunucuda yeniden başlattığınızda, tüm oyunu yeniden başlatmaya gerek kalmadan anında yeniden test edebilirsiniz. DİKKAT DİKKAT! Daha gelişmiş bir hale geldiğinizde ve kaynakları eklerken / değiştirirken veya hatta araçlar gibi akış halindeyken betiğinizi yeniden başlatırken beklendiği gibi çalışmayabilir veya hatta bir çökmeye neden olabilir (istemci tarafında). Her ne kadar bu (şimdilik) ayrıntılı açıklamanın bir yolu olsa da ve yeni başladığınızda ve yolunuzu bulduğunuzda bununla ilgili hiçbir sorununuz olmamalıdır.(Geri kalanını anlamadan bu şeylerle 'uğraşmaya' başlamak için kesinlikle doğru zaman olmadığından.)
--
Ped ve Oynatıcı Animasyonları: Animasyonlar (veya animasyon senaryoları) etkileşimleri, pedleri ve
dünyayı daha "hayat gibi" bir hale getirmek için kesinlikle çok önemlidir ve hatta orijinal oyunla "neredeyse kusursuz" bir şekilde harmanlanmasını sağlayabilir. Ped'leri (veya oynatıcıyı) canlandırmanın en yaygın iki yoluTaskStartScenarioAtPosition ve TaskPlayAnim'dir (her ikisi de yukarıda belirtildiği gibi FiveM Native web sitesinde belgelenmiştir). Senaryolar için bu bağlantıyı referans olarak kullanabilirsiniz:
--
Fivem'de yeni başlayacak / devam eden arkadaşlar için güzel bir kılavuz olduğunu düşünüyorum.
--
Fivem veya Lua ya yeni başlayacak arkadaşlar için / ihtiyaç duyacakları temel şeyler var o yüzden '' küçük bir genel bakış '' yapmaya karar verdim. (ve C # programcıları bu bilgiyi C # 'a nasıl uygulayacaklarını zannedersem bilecekler.)
--
Lua'da yeni misiniz veya bazı lua işlevleri hakkında bilgi sahibi mi olmak istiyorsunuz.
Lua komut dosyası oluşturmada yeniyseniz veya bazı ek bilgilere ihtiyacınız varsa, bu bağlantıyı tavsiye edebilirim:
Linkleri,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
Arama işlevleri veyahut ek bilgi almak için yararlı bir kaynak olduğunu düşünüyorum.
Daha sonra araştırarak / öğrenerek bilgilendirdiğinizden emin olun:
Linkleri,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
burada da bir çok örneği kapsar. Oyuncular, nesneler ile ara yüzünüzü oluştururken, bunu yapmak için bir çok işleve / yerel öğeye ihtiyacınız olacak. Bu işlevler / bu adres de listelenmiştir:
Linkleri,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
,
Linkleri,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
. Elbette, lua ve hatta (oyun) komut dosyası yazmada yeniyseniz, sadece bazı BASİT örnekleri indirip nasıl çalıştıklarını görmeniz, bir şeyleri değiştirmeyi denemeniz ve oyunda nasıl çalıştığını ve sizin için nasıl tepki vereceğini görmeniz şiddetle tavsiye edilir.--
“Profesyonel İpucu:” FiveM'i (Oyunun kendisi) pencereli modda sol-alt + enter tuşlarına basarak çalıştırabilirsiniz. Daha sonra komut dosyanızı sunucuda yeniden başlattığınızda, tüm oyunu yeniden başlatmaya gerek kalmadan anında yeniden test edebilirsiniz. DİKKAT DİKKAT! Daha gelişmiş bir hale geldiğinizde ve kaynakları eklerken / değiştirirken veya hatta araçlar gibi akış halindeyken betiğinizi yeniden başlatırken beklendiği gibi çalışmayabilir veya hatta bir çökmeye neden olabilir (istemci tarafında). Her ne kadar bu (şimdilik) ayrıntılı açıklamanın bir yolu olsa da ve yeni başladığınızda ve yolunuzu bulduğunuzda bununla ilgili hiçbir sorununuz olmamalıdır.(Geri kalanını anlamadan bu şeylerle 'uğraşmaya' başlamak için kesinlikle doğru zaman olmadığından.)
--
Ped ve Oynatıcı Animasyonları: Animasyonlar (veya animasyon senaryoları) etkileşimleri, pedleri ve
dünyayı daha "hayat gibi" bir hale getirmek için kesinlikle çok önemlidir ve hatta orijinal oyunla "neredeyse kusursuz" bir şekilde harmanlanmasını sağlayabilir. Ped'leri (veya oynatıcıyı) canlandırmanın en yaygın iki yoluTaskStartScenarioAtPosition ve TaskPlayAnim'dir (her ikisi de yukarıda belirtildiği gibi FiveM Native web sitesinde belgelenmiştir). Senaryolar için bu bağlantıyı referans olarak kullanabilirsiniz:
Linkleri,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
VPN ile giriş yapınız ve TaskPlayAnim için
Linkleri,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
kullanabilirsiniz .--
Fivem'de yeni başlayacak / devam eden arkadaşlar için güzel bir kılavuz olduğunu düşünüyorum.