Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Yardım esx_jobs satış sorunu

ismailecer

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
3 yıl 6 ay 22 gün
Mesajlar
19
Merhaba arkadaşlar kücük bir sorun yasıyorum esx_jobs kullanıyorum ve toplama kesmesi paketlemesi cok iyi calısıyor fakat satış yapmıyor yardımcı olurmusunuz ?

Cmd de hiçbir hata kodu vermiyor.



Sv main lua Kod Satırı Şöyle;
local playersWorking = {}
ESX = nil
TriggerEvent('esx:getSharedObject', function(obj) ESX = obj end)
Citizen.CreateThread(function()
while true do
Citizen.Wait(1000)
local timeNow = os.clock()
for playerId,data in pairs(playersWorking) do
Citizen.Wait(10)
local xPlayer = ESX.GetPlayerFromId(playerId)
-- is player still online?
if xPlayer then
local distance = #(xPlayer.getCoords(true) - data.zoneCoords)
-- player still within zone limits?
if distance <= data.zoneMaxDistance then
-- calculate the elapsed time
local timeElapsed = timeNow - data.time
if timeElapsed > data.jobItem[1].time then
data.time = os.clock()
for k,v in ipairs(data.jobItem) do
local itemQtty, requiredItemQtty = 0, 0
if v.name ~= _U('delivery') then
itemQtty = xPlayer.getInventoryItem(v.db_name).count
end
if data.jobItem[1].requires ~= 'nothing' then
requiredItemQtty = xPlayer.getInventoryItem(data.jobItem[1].requires).count
end

if v.name ~= _U('delivery') and itemQtty >= v.max then
xPlayer.showNotification(_U('max_limit', v.name))
playersWorking[playerId] = nil
elseif v.requires ~= 'nothing' and requiredItemQtty <= 0 then
xPlayer.showNotification(_U('not_enough', data.jobItem[1].requires_name))
playersWorking[playerId] = nil
else
if v.name ~= _U('delivery') then
-- chances to drop the item
if v.drop == 100 then
xPlayer.addInventoryItem(v.db_name, v.add)
else
local chanceToDrop = math.random(100)
if chanceToDrop <= v.drop then
xPlayer.addInventoryItem(v.db_name, v.add)
end
end
else
xPlayer.addMoney(v.price)
end
end
end

if data.jobItem[1].requires ~= 'nothing' then
local itemToRemoveQtty = xPlayer.getInventoryItem(data.jobItem[1].requires).count
if itemToRemoveQtty > 0 then
xPlayer.removeInventoryItem(data.jobItem[1].requires, data.jobItem[1].remove)
end
end
end
else
playersWorking[playerId] = nil
end
else
playersWorking[playerId] = nil
end
end
end
end)
RegisterServerEvent('esx_jobs:startWork')
AddEventHandler('esx_jobs:startWork', function(zoneIndex, zoneKey)
if not playersWorking[source] then
local xPlayer = ESX.GetPlayerFromId(source)
if xPlayer then
local jobObject = Config.Jobs[xPlayer.job.name]
if jobObject then
local jobZone = jobObject.Zones[zoneKey]
if jobZone and jobZone.Item then
playersWorking[source] = {
jobItem = jobZone.Item,
zoneCoords = vector3(jobZone.Pos.x, jobZone.Pos.y, jobZone.Pos.z),
zoneMaxDistance = jobZone.Size.x,
time = os.clock()
}
end
end
end
end
end)
RegisterServerEvent('esx_jobs:stopWork')
AddEventHandler('esx_jobs:stopWork', function()
if playersWorking[source] then
playersWorking[source] = nil
end
end)
RegisterNetEvent('esx_jobs:caution')
AddEventHandler('esx_jobs:caution', function(cautionType, cautionAmount, spawnPoint, vehicle)
local xPlayer = ESX.GetPlayerFromId(source)
if cautionType == 'take' then
if cautionAmount <= Config.MaxCaution and cautionAmount > 0 then
TriggerEvent('esx_addonaccount:getAccount', 'caution', xPlayer.identifier, function(account)
if xPlayer.getAccount('bank').money >= cautionAmount then
xPlayer.removeAccountMoney('bank', cautionAmount)
account.addMoney(cautionAmount)
xPlayer.showNotification(_U('bank_deposit_taken', ESX.Math.GroupDigits(cautionAmount)))
TriggerClientEvent('esx_jobs:spawnJobVehicle', xPlayer.source, spawnPoint, vehicle)
else
xPlayer.showNotification(_U('caution_afford', ESX.Math.GroupDigits(cautionAmount)))
end
end)
end
elseif cautionType == 'give_back' then
if cautionAmount <= 1 and cautionAmount > 0 then
TriggerEvent('esx_addonaccount:getAccount', 'caution', xPlayer.identifier, function(account)
local caution = account.money
local toGive = ESX.Math.Round(caution * cautionAmount)

xPlayer.addAccountMoney('bank', toGive)
account.removeMoney(toGive)
TriggerClientEvent('esx:showNotification', source, _U('bank_deposit_returned', ESX.Math.GroupDigits(toGive)))
end)
end
end
end)

 
DF

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!