Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Rehber Envanter'da Steam İsmi Yerine RP İsmi Yazdırmak

MiddleStonks

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
4 yıl 6 ay 11 gün
Mesajlar
440
Discord
MiddleStonks#1877
Öncellikle selamlar:
Bilmiş olduğunuz üzere "esx_inventoryhud" kullanıyorsanız biliyorsunuzdur.
Eşyayı ver diyince roleplay isim, soyisim çıkmıyor direk steam kullanıcı adınız çıkıyor.
Bugün sizlere eşyayı ver diyince steam kullanıcı adı yerine roleplay ismi, soyisim nasıl çıkarılır onu göstericem.

Gerekli Script:
• esx_inventoryhud

Kurulum:
esx_inventoryhud/client/main.lua (bu kodun satırını bulup aşağıda vermiş olduğum kod ile değiştirin)
Kod:
RegisterNUICallback(
    "GetNearPlayers",
    function(data, cb)
        local playerPed = PlayerPedId()
        local players, nearbyPlayer = ESX.Game.GetPlayersInArea(GetEntityCoords(playerPed), 10.0)
        local foundPlayers = false
        local elements = {}

        for i = 1, #players, 1 do
                if players[i] ~= PlayerId() then
                    foundPlayers = true
                    ESX.TriggerServerCallback('GetCharacterNameServer', function(playerss)
                            foundPlayers = true
                                table.insert(
                                    elements,
                                    {
                                        label = playerss,
                                        player = GetPlayerServerId(players[i])
                                    }
                                )

                                SendNUIMessage(
                                    {
                                        action = "nearPlayers",
                                        foundAny = foundPlayers,
                                        players = elements,
                                        item = data.item
                                    }
                                )
                    end, GetPlayerServerId(players[i]))
            end
        end

        cb("ok")
    end
)

esx_inventoryhud/server/main.lua (en aşağıya gelip aşağıdaki kod satırını ekleyin)
Kod:
ESX.RegisterServerCallback('GetCharacterNameServer', function(source, cb, target) -- added by morph3
    local xTarget = ESX.GetPlayerFromId(target)

    local result = MySQL.Sync.fetchAll("SELECT firstname, lastname FROM users WHERE identifier = @identifier", {
        ['@identifier'] = xTarget.identifier
    })

    local firstname = result[1].firstname
    local lastname  = result[1].lastname

    cb(''.. firstname .. ' ' .. lastname ..'')
end)

Not: morph3 morph3 adlı kişinin paylaştığı kodlar'da denediğimde bir kişi yapabiliyordu karşıdaki kişi hiç bir şekilde veri kullanamıyordu. Oradaki hatayı fixleyip sizlerle paylaşıyorum ve bazı değişiklikler yaparak.

---

Eğer karşılaşmış olduğunuz hata vb. bi durum olursa konunun altında belirtin.
İyi veya kötü yorumlarınızı belirtmeyi unutmayın.
İyi forumlar dilerim.
 
DF
Denedim Sorunsuz Bir Şekilde Çalıstı Eline Koluna Sağlık :)
 
DF
yaptım f2 den ver diyorum hiç bir işlem olmuyor
 
DF
yani normalde yakında oyuncu yok derdi ama bir bildirim vermiyor
 
DF
bir hata çıkmıyor ben esx_inventoryhud sıkıntılı olabilir mi
 
DF
Bunu server' a
Kod:
ESX.RegisterServerCallback("getplayers", function(source, cb, players)
    local names = {}

    for i = 1, #players do
        local xPlayer = ESX.GetPlayerFromId(players[i].id)
        local result = MySQL.Sync.fetchAll('SELECT firstname, lastname FROM users WHERE identifier = @identifier', {
            ['@identifier'] = xPlayer.identifier
        })
        local firstname = result[1].firstname
        local lastname = result[1].lastname

        table.insert(names, {label = ""..firstname.." "..lastname, player = players[i].id})
    end
    cb(names)
end)

Bunuda client tarafındaki karşılığı ile değiştirin
Kod:
RegisterNUICallback(
    "GetNearPlayers",
    function(data, cb)
        local playerPed = PlayerPedId()
        local players, nearbyPlayer = ESX.Game.GetPlayersInArea(GetEntityCoords(playerPed), 3.0)
        local foundPlayers = false
        local nearplayers = {}
        local elements = {}

        for i = 1, #players, 1 do
            if players[i] ~= PlayerId() then
                foundPlayers = true
                table.insert(nearplayers, {id = GetPlayerServerId(players[i])})
            end
        end
        if not foundPlayers then
            exports.pNotify:SendNotification(
                {
                    text = _U("players_nearby"),
                    type = "error",
                    timeout = 3000,
                    layout = "bottomCenter",
                    queue = "inventoryhud"
                }
            )
        else
            ESX.TriggerServerCallback("getplayers", function(lol)
                    elements = lol
                SendNUIMessage(
                {
                    action = "nearPlayers",
                    foundAny = foundPlayers,
                    players = elements,
                    item = data.item
                }
            )
        end, nearplayers)
    end
    cb("ok")
end)
 
DF
Bunu server' a
Kod:
ESX.RegisterServerCallback("getplayers", function(source, cb, players)
    local names = {}

    for i = 1, #players do
        local xPlayer = ESX.GetPlayerFromId(players[i].id)
        local result = MySQL.Sync.fetchAll('SELECT firstname, lastname FROM users WHERE identifier = @identifier', {
            ['@identifier'] = xPlayer.identifier
        })
        local firstname = result[1].firstname
        local lastname = result[1].lastname

        table.insert(names, {label = ""..firstname.." "..lastname, player = players[i].id})
    end
    cb(names)
end)

Bunuda client tarafındaki karşılığı ile değiştirin
Kod:
RegisterNUICallback(
    "GetNearPlayers",
    function(data, cb)
        local playerPed = PlayerPedId()
        local players, nearbyPlayer = ESX.Game.GetPlayersInArea(GetEntityCoords(playerPed), 3.0)
        local foundPlayers = false
        local nearplayers = {}
        local elements = {}

        for i = 1, #players, 1 do
            if players[i] ~= PlayerId() then
                foundPlayers = true
                table.insert(nearplayers, {id = GetPlayerServerId(players[i])})
            end
        end
        if not foundPlayers then
            exports.pNotify:SendNotification(
                {
                    text = _U("players_nearby"),
                    type = "error",
                    timeout = 3000,
                    layout = "bottomCenter",
                    queue = "inventoryhud"
                }
            )
        else
            ESX.TriggerServerCallback("getplayers", function(lol)
                    elements = lol
                SendNUIMessage(
                {
                    action = "nearPlayers",
                    foundAny = foundPlayers,
                    players = elements,
                    item = data.item
                }
            )
        end, nearplayers)
    end
    cb("ok")
end)
Sorunsuz çalışıyor teşekkürler
 
DF
Öncellikle selamlar:
Bilmiş olduğunuz üzere "esx_inventoryhud" kullanıyorsanız biliyorsunuzdur.
Eşyayı ver diyince roleplay isim, soyisim çıkmıyor direk steam kullanıcı adınız çıkıyor.
Bugün sizlere eşyayı ver diyince steam kullanıcı adı yerine roleplay ismi, soyisim nasıl çıkarılır onu göstericem.

Gerekli Script:
• esx_inventoryhud

Kurulum:
esx_inventoryhud/client/main.lua (bu kodun satırını bulup aşağıda vermiş olduğum kod ile değiştirin)
Kod:
RegisterNUICallback(
    "GetNearPlayers",
    function(data, cb)
        local playerPed = PlayerPedId()
        local players, nearbyPlayer = ESX.Game.GetPlayersInArea(GetEntityCoords(playerPed), 10.0)
        local foundPlayers = false
        local elements = {}

        for i = 1, #players, 1 do
                if players[i] ~= PlayerId() then
                    foundPlayers = true
                    ESX.TriggerServerCallback('GetCharacterNameServer', function(playerss)
                            foundPlayers = true
                                table.insert(
                                    elements,
                                    {
                                        label = playerss,
                                        player = GetPlayerServerId(players[i])
                                    }
                                )

                                SendNUIMessage(
                                    {
                                        action = "nearPlayers",
                                        foundAny = foundPlayers,
                                        players = elements,
                                        item = data.item
                                    }
                                )
                    end, GetPlayerServerId(players[i]))
            end
        end

        cb("ok")
    end
)

esx_inventoryhud/server/main.lua (en aşağıya gelip aşağıdaki kod satırını ekleyin)
Kod:
ESX.RegisterServerCallback('GetCharacterNameServer', function(source, cb, target) -- added by morph3
    local xTarget = ESX.GetPlayerFromId(target)

    local result = MySQL.Sync.fetchAll("SELECT firstname, lastname FROM users WHERE identifier = @identifier", {
        ['@identifier'] = xTarget.identifier
    })

    local firstname = result[1].firstname
    local lastname  = result[1].lastname

    cb(''.. firstname .. ' ' .. lastname ..'')
end)

Not: morph3 morph3 adlı kişinin paylaştığı kodlar'da denediğimde bir kişi yapabiliyordu karşıdaki kişi hiç bir şekilde veri kullanamıyordu. Oradaki hatayı fixleyip sizlerle paylaşıyorum ve bazı değişiklikler yaparak.

---

Eğer karşılaşmış olduğunuz hata vb. bi durum olursa konunun altında belirtin.
İyi veya kötü yorumlarınızı belirtmeyi unutmayın.
İyi forumlar dilerim.
bu kodlar disc-inventoryhud içinde çalışırmı ?
 
DF
Sql hatası alıyorum nasıl çözebilirim ?
SCRIPT ERROR: @esx_inventoryhud/server/main.lua:85: attempt to index a nil value (global 'MySQL') Hata bu
 
DF

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!