Merhaba, X'e bastıgım zaman ellerini kaldırıp, tekrar bastıgım zaman indirmesini istiyorum. Şuanki kullandıgım "elleryukari" scripti'nin kodları aşağıda görülebilir.
Şuanki işleyiş şu şekilde, Elleri havada tutması için X'e basılı tutmam gerekli. Bıraktıgım an indiriyor
Şuanki işleyiş şu şekilde, Elleri havada tutması için X'e basılı tutmam gerekli. Bıraktıgım an indiriyor
Kod:
Citizen.CreateThread(function()
while true do
Citizen.Wait(0)
local lPed = GetPlayerPed(-1)
RequestAnimDict("random@mugging3")
if not IsPedInAnyVehicle(lPed, false) and not IsPedSwimming(lPed) and not IsPedShooting(lPed) and not IsPedClimbing(lPed) and not IsPedCuffed(lPed) and not IsPedDiving(lPed) and not IsPedFalling(lPed) and not IsPedJumping(lPed) and not IsPedJumpingOutOfVehicle(lPed) and IsPedOnFoot(lPed) and not IsPedRunning(lPed) and not IsPedUsingAnyScenario(lPed) and not IsPedInParachuteFreeFall(lPed) then
if IsControlPressed(0, 323) then
if DoesEntityExist(lPed) then
SetCurrentPedWeapon(lPed, 0xA2719263, true)
Citizen.CreateThread(function()
RequestAnimDict("random@mugging3")
while not HasAnimDictLoaded("random@mugging3") do
Citizen.Wait(10000)
end
if not handsup then
handsup = true
TaskPlayAnim(lPed, "random@mugging3", "handsup_standing_base", 8.0, -8, -1, 49, 0, 0, 0, 0)
end
end)
end
end
end
if IsControlReleased(0, 323) then
if DoesEntityExist(lPed) then
Citizen.CreateThread(function()
RequestAnimDict("random@mugging3")
while not HasAnimDictLoaded("random@mugging3") do
Citizen.Wait(10000)
end
if handsup then
handsup = false
ClearPedSecondaryTask(lPed)
end
end)
end
end
end
end)