- Katılım
- 4 yıl 10 ay 3 gün
- Mesajlar
- 39
Arkadaşlar selam, daha önceden forumda paylaşılmış Whoop - YBN isimli kıyafet paketini sunucuma kurdum. Ancak tişört, pantolon ve ayakkabıları çıkarttığım zaman kıyafet çarkından başka bir kıyafet giyiyor. Bunu nasıl çözüme kavuştururum ? Teşekkürler Şimdiden.
Kıyafet paketine linkten ulaşabilirsiniz.
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Arkadaşlar tekrardan selamlar, biraz kurcalamanın sonunda çözüme ulaştım.
dpclothing dosya yoluna girin oradan Client - Clothing.lua şeklinde ilerleyin.
Clothing.lua içerisinde resimde belirttiğim yerleri bulun.
Bu noktada kırmızı işaret içerisine aldığım Male / Female yazan kısımları paketinizde ki "Üstsüz" gözüken kısımları yazacaksınız.
Oyun içerisinden bir kıyafet mağazasından kontrol edebilirsiniz.
Konuda belirttiğim paketi kullanıp bu hatayı alan varsa eğer hazır halini atıyorum. belirttiğim lokasyon üzerinde 27 ile 95 satır aralığında ki kısmı değiştirerek çözüme ulaşabilirsiniz.
local Drawables = {
["Top"] = {
Drawable = 11,
Table = Variations.Jackets,
Emote = {Dict = "missmic4", Anim = "michael_tux_fidget", Move = 51, Dur = 1500}
},
["Gloves"] = {
Drawable = 3,
Table = Variations.Gloves,
Remember = true,
Emote = {Dict = "nmt_3_rcm-10", Anim = "cs_nigel_dual-10", Move = 51, Dur = 1200}
},
["Shoes"] = {
Drawable = 6,
Table = {Standalone = true, Male = 47, Female = 44},
Emote = {Dict = "random@domestic", Anim = "pickup_low", Move = 0, Dur = 1200}
},
["Neck"] = {
Drawable = 7,
Table = {Standalone = true, Male = 0, Female = 0 },
Emote = {Dict = "clothingtie", Anim = "try_tie_positive_a", Move = 51, Dur = 2100}
},
["Vest"] = {
Drawable = 9,
Table = {Standalone = true, Male = 0, Female = 0 },
Emote = {Dict = "clothingtie", Anim = "try_tie_negative_a", Move = 51, Dur = 1200}
},
["Bag"] = {
Drawable = 5,
Table = Variations.Bags,
Emote = {Dict = "anim@heists@ornate_bank@grab_cash", Anim = "intro", Move = 51, Dur = 1600}
},
["Mask"] = {
Drawable = 1,
Table = {Standalone = true, Male = 0, Female = 0 },
Emote = {Dict = "mp_masks@standard_car@ds@", Anim = "put_on_mask", Move = 51, Dur = 800}
},
["Hair"] = {
Drawable = 2,
Table = Variations.Hair,
Remember = true,
Emote = {Dict = "clothingtie", Anim = "check_out_a", Move = 51, Dur = 2000}
},
}
local Extras = {
["Shirt"] = {
Drawable = 11,
Table = {
Standalone = true, Male = 15, Female = 21,
Extra = {
{Drawable = 8, Id = 15, Tex = 0, Name = "Extra Undershirt"},
{Drawable = 3, Id = 15, Tex = 0, Name = "Extra Gloves"},
{Drawable = 10, Id = 0, Tex = 0, Name = "Extra Decals"},
}
},
Emote = {Dict = "clothingtie", Anim = "try_tie_negative_a", Move = 51, Dur = 1200}
},
["Pants"] = {
Drawable = 4,
Table = {Standalone = true, Male = 14, Female = 20},
Emote = {Dict = "re@construction", Anim = "out_of_breath", Move = 51, Dur = 1300}
},
["Bagoff"] = {
Drawable = 5,
Table = {Standalone = true, Male = 0, Female = 0},
Emote = {Dict = "clothingtie", Anim = "try_tie_negative_a", Move = 51, Dur = 1200}
},
}
Ufak bir kurcalama sonrasında çözüme hızlı bir şekilde ulaştım. Umarım sizinde işinize yarar. (Daha önce dpclothing kullanmamıştım bu ilk oldu )
Kıyafet paketine linkten ulaşabilirsiniz.
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Arkadaşlar tekrardan selamlar, biraz kurcalamanın sonunda çözüme ulaştım.
dpclothing dosya yoluna girin oradan Client - Clothing.lua şeklinde ilerleyin.
Clothing.lua içerisinde resimde belirttiğim yerleri bulun.
Bu noktada kırmızı işaret içerisine aldığım Male / Female yazan kısımları paketinizde ki "Üstsüz" gözüken kısımları yazacaksınız.
Oyun içerisinden bir kıyafet mağazasından kontrol edebilirsiniz.
Konuda belirttiğim paketi kullanıp bu hatayı alan varsa eğer hazır halini atıyorum. belirttiğim lokasyon üzerinde 27 ile 95 satır aralığında ki kısmı değiştirerek çözüme ulaşabilirsiniz.
local Drawables = {
["Top"] = {
Drawable = 11,
Table = Variations.Jackets,
Emote = {Dict = "missmic4", Anim = "michael_tux_fidget", Move = 51, Dur = 1500}
},
["Gloves"] = {
Drawable = 3,
Table = Variations.Gloves,
Remember = true,
Emote = {Dict = "nmt_3_rcm-10", Anim = "cs_nigel_dual-10", Move = 51, Dur = 1200}
},
["Shoes"] = {
Drawable = 6,
Table = {Standalone = true, Male = 47, Female = 44},
Emote = {Dict = "random@domestic", Anim = "pickup_low", Move = 0, Dur = 1200}
},
["Neck"] = {
Drawable = 7,
Table = {Standalone = true, Male = 0, Female = 0 },
Emote = {Dict = "clothingtie", Anim = "try_tie_positive_a", Move = 51, Dur = 2100}
},
["Vest"] = {
Drawable = 9,
Table = {Standalone = true, Male = 0, Female = 0 },
Emote = {Dict = "clothingtie", Anim = "try_tie_negative_a", Move = 51, Dur = 1200}
},
["Bag"] = {
Drawable = 5,
Table = Variations.Bags,
Emote = {Dict = "anim@heists@ornate_bank@grab_cash", Anim = "intro", Move = 51, Dur = 1600}
},
["Mask"] = {
Drawable = 1,
Table = {Standalone = true, Male = 0, Female = 0 },
Emote = {Dict = "mp_masks@standard_car@ds@", Anim = "put_on_mask", Move = 51, Dur = 800}
},
["Hair"] = {
Drawable = 2,
Table = Variations.Hair,
Remember = true,
Emote = {Dict = "clothingtie", Anim = "check_out_a", Move = 51, Dur = 2000}
},
}
local Extras = {
["Shirt"] = {
Drawable = 11,
Table = {
Standalone = true, Male = 15, Female = 21,
Extra = {
{Drawable = 8, Id = 15, Tex = 0, Name = "Extra Undershirt"},
{Drawable = 3, Id = 15, Tex = 0, Name = "Extra Gloves"},
{Drawable = 10, Id = 0, Tex = 0, Name = "Extra Decals"},
}
},
Emote = {Dict = "clothingtie", Anim = "try_tie_negative_a", Move = 51, Dur = 1200}
},
["Pants"] = {
Drawable = 4,
Table = {Standalone = true, Male = 14, Female = 20},
Emote = {Dict = "re@construction", Anim = "out_of_breath", Move = 51, Dur = 1300}
},
["Bagoff"] = {
Drawable = 5,
Table = {Standalone = true, Male = 0, Female = 0},
Emote = {Dict = "clothingtie", Anim = "try_tie_negative_a", Move = 51, Dur = 1200}
},
}
Ufak bir kurcalama sonrasında çözüme hızlı bir şekilde ulaştım. Umarım sizinde işinize yarar. (Daha önce dpclothing kullanmamıştım bu ilk oldu )
Son düzenleme: