Citizen.CreateThread(function()
while true do
players = {}
for i = 0, 127 do
if NetworkIsPlayerActive( i ) then
table.insert( players, i )
end
end
ServerId = GetPlayerServerId(PlayerId())
SetDiscordAppId(975777924823269427)
SetDiscordRichPresenceAsset('dlogo')
SetDiscordRichPresenceAssetText('COD3J RP')
SetDiscordRichPresenceAssetSmall('logo')
SetDiscordRichPresenceAction(0, "developer", "https://")
SetDiscordRichPresenceAction(1, "Discord", "https://")
if KaraktereGirdi then
text = {
[1] = "Takside şehir turu atıyor.",
[2] = "Bilardo oynuyor.",
[3] = "Mercedes çalmış geziyor.",
[4] = "Sahilde arkadaşları ile vakit geçiriyor.",
[5] = "BurgerShot'ta yemek yiyor.",
[6] = "Doktora tedavi oluyor.",
[7] = "RernDog'ta yemek yiyor.",
}
discordtext = text[math.random(1,7)]
SetRichPresence(#GetActivePlayers() .. '/128')
else
SetRichPresence(#GetActivePlayers() .. '/128')
end
Citizen.Wait(60000)
end
end)