- Katılım
- 4 yıl 6 ay 25 gün
- Mesajlar
- 563
Arkadaşlar selam..
Bu forumda bir çok hatama ve sorunuma çözüm buldum. Bunun için öncelikle herkese çok teşekkür ederim. Şimdi sıra bende olduğunu düşünerek uzun süredir herkesin aradığı ama bir türlü yapamadığı, kimsenin de yardım etmediği bir kodu sizinle paylaşacağım. Uzun süredir üzerinde çalışıp sonunda sonuca ulaştığım ve sunucumda sorunsuz bir şekilde kullandığım koda ulaştım. Sizlerinde çok fazla aradığını ve buna ihtiyacı olduğunu gördüğüm için sizlerinde yaralanması adına paylaşıyorum. Merak etmeyin sıfır kod bilgisi olan birinin bile anlayacağı şekilde kurulumunu anlatacağım. Bazılarının yaptığı gibi karşısındaki herkesi yazılımcı zanneden veya bilmesi gerektiğini düşünen arkadaşlar gibi davranmayacağım. Uzatmadan konuya geçelim.
NOT: Lütfen yedek alıp o şekilde deneyin.
Öncelikle ;
es_extended dosyasının server/classes/player.lua kısmında;
Aşağıdaki kodu ;
Aşağıdaki kodla değiştirin;
Daha sonra yine aynı yerde olan aşağıdaki kodu ;
Aşağıdaki kodla değiştirin;
Ve son olarakta;
Ağırlıklı envanter ise; Database'e cash adında bir item ekleyip limit kısmını yüksek bir sayı yaparsanız para item olarak eklenmiş olacak.
Kg.li envanter ise; Database'e cash adında bir item ekleyip weight kısmını 0 yada 1 paranın ne kadar yer kaplamasını istiyorsanız o kadar bir sayı yaparsanız para item olarak eklenmiş olacak.
NOT: Envanter sisteminize cash adında bir görsel eklemeyi ve envanterin resource klasöründen çektirmeyi unutmayın.
Tüm herkesin ulaşması, kullanması için yardımını esirgeyen, sadece bende olsun kimsede olmasın diye uğraşıpta şu kadar basit birşeyi söylemeyen, yardım etmeyenlere gelsin.
Bu forumda bir çok hatama ve sorunuma çözüm buldum. Bunun için öncelikle herkese çok teşekkür ederim. Şimdi sıra bende olduğunu düşünerek uzun süredir herkesin aradığı ama bir türlü yapamadığı, kimsenin de yardım etmediği bir kodu sizinle paylaşacağım. Uzun süredir üzerinde çalışıp sonunda sonuca ulaştığım ve sunucumda sorunsuz bir şekilde kullandığım koda ulaştım. Sizlerinde çok fazla aradığını ve buna ihtiyacı olduğunu gördüğüm için sizlerinde yaralanması adına paylaşıyorum. Merak etmeyin sıfır kod bilgisi olan birinin bile anlayacağı şekilde kurulumunu anlatacağım. Bazılarının yaptığı gibi karşısındaki herkesi yazılımcı zanneden veya bilmesi gerektiğini düşünen arkadaşlar gibi davranmayacağım. Uzatmadan konuya geçelim.
NOT: Lütfen yedek alıp o şekilde deneyin.
Öncelikle ;
es_extended dosyasının server/classes/player.lua kısmında;
Aşağıdaki kodu ;
Kod:
self.getMoney = function()
return self.player.get('money')
end
Aşağıdaki kodla değiştirin;
Kod:
self.getMoney = function()
local money = self.getInventoryItem('cash')
if self.player.get('money') ~= money.count then
self.player.set('money',money.count)
end
return money.count
end
Daha sonra yine aynı yerde olan aşağıdaki kodu ;
Kod:
self.addMoney = function(money)
money = ESX.Math.Round(money)
if money >= 0 then
self.player.addMoney(money)
else
print(('es_extended: %s attempted exploiting! (reason: player tried adding -1 cash balance)'):format(self.identifier))
end
end
self.removeMoney = function(money)
money = ESX.Math.Round(money)
if money >= 0 then
self.player.removeMoney(money)
else
print(('es_extended: %s attempted exploiting! (reason: player tried removing -1 cash balance)'):format(self.identifier))
end
end
Aşağıdaki kodla değiştirin;
Kod:
self.addMoney = function(money)
money = ESX.Math.Round(money)
if money >= 0 then
self.addInventoryItem("cash",money)
local money = self.getInventoryItem('cash')
if self.player.get('money') ~= money.count then
self.player.set('money',money.count)
end
else
print(('es_extended: %s attempted exploiting! (reason: player tried adding -1 cash balance)'):format(self.identifier))
end
end
self.removeMoney = function(money)
money = ESX.Math.Round(money)
if money >= 0 then
self.removeInventoryItem("cash",money)
local money = self.getInventoryItem('cash')
if self.player.get('money') ~= money.count then
self.player.set('money',money.count)
end
else
print(('es_extended: %s attempted exploiting! (reason: player tried removing -1 cash balance)'):format(self.identifier))
end
end
Ve son olarakta;
Ağırlıklı envanter ise; Database'e cash adında bir item ekleyip limit kısmını yüksek bir sayı yaparsanız para item olarak eklenmiş olacak.
Kg.li envanter ise; Database'e cash adında bir item ekleyip weight kısmını 0 yada 1 paranın ne kadar yer kaplamasını istiyorsanız o kadar bir sayı yaparsanız para item olarak eklenmiş olacak.
NOT: Envanter sisteminize cash adında bir görsel eklemeyi ve envanterin resource klasöründen çektirmeyi unutmayın.
Tüm herkesin ulaşması, kullanması için yardımını esirgeyen, sadece bende olsun kimsede olmasın diye uğraşıpta şu kadar basit birşeyi söylemeyen, yardım etmeyenlere gelsin.
Son düzenleme: