Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Rehber Disc Inventoryhud Elde Belde Ekleme

  • Konbuyu başlatan Utinax
  • Başlangıç tarihi
  • Cevaplar 5
  • Görüntüleme 2K

Utinax

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
4 yıl 3 ay 10 gün
Mesajlar
341
Discord
Utinax#2450
Öncelikle şunu belirteyim, kodlar Rikiborn'un disc envanterinden alınmıştır. Ben şahsen forumda anlatan bir konu göremediğim için açma gereği duydum. Eğer daha önceden paylaşıldıysa kusura bakmayın.

disc-inventoryhud\client\actions.lua:

Kod:
function UseItem(slot)
    if isHotKeyCoolDown then
        return
    end
    Citizen.CreateThread(function()
        isHotKeyCoolDown = true
        Citizen.Wait(Config.HotKeyCooldown)
        isHotKeyCoolDown = false
    end)
    ESX.TriggerServerCallback('disc-inventoryhud:UseItemFromSlot', function(item)
        if item then
            if isWeapon(item.id) then
                currentWeaponSlot = slot
            end
            TriggerServerEvent('disc-inventoryhud:notifyImpendingRemoval', item, 1)
            TriggerServerEvent("esx:useItem", item.id)
            item.msg = _U('used')
            item.qty = 1
            TriggerEvent('disc-inventoryhud:showItemUse', {
                item,
            })
        end
    end
    , slot)
end

olan kodu şununla değiştiriyoruz:

Kod:
function UseItem(slot)
    if isHotKeyCoolDown then
        return
    end

    Citizen.CreateThread(function()
        isHotKeyCoolDown = true
        Citizen.Wait(Config.HotKeyCooldown)
        isHotKeyCoolDown = false
    end)

    ESX.TriggerServerCallback('disc-inventoryhud:UseItemFromSlot', function(item)
        if item then
            if not isWeapon(item.id) then
                currentWeaponSlot = slot
          
            TriggerServerEvent('disc-inventoryhud:notifyImpendingRemoval', item, 1)
            TriggerServerEvent("esx:useItem", item.id)
            item.msg = _U('used')
            item.qty = 1
            TriggerEvent('disc-inventoryhud:showItemUse', {
                item,
            })

        else
            if isWeapon(item.id) then
                currentWeaponSlot = slot

            local curWeapon = GetSelectedPedWeapon(PlayerPedId())

            if curWeapon == GetHashKey('WEAPON_UNARMED') then
                TriggerServerEvent('disc-inventoryhud:notifyImpendingRemoval', item, 1)
                TriggerServerEvent("esx:useItem", item.id)
                item.msg = _U('weapon_draw')
                item.qty = 1

                TriggerEvent('disc-inventoryhud:showItemUse', {
                    item,
                })
        else
            TriggerServerEvent('disc-inventoryhud:notifyImpendingRemoval', item, 1)
            TriggerServerEvent("esx:useItem", item.id)
            item.msg = _U('holster')
            item.qty = 1

            TriggerEvent('disc-inventoryhud:showItemUse', {
                item,
            })
        end
            end
        end
    end
end, slot)
end

Daha sonrasında disc-inventoryhud\locales\en.lua içine şu iki kodu ekliyoruz:

Kod:
['weapon_draw'] = "Elde",
['holster'] = "Belde",
 
DF

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!