- Katılım
- 4 yıl 3 ay 10 gün
- Mesajlar
- 341
- Discord
- Utinax#2450
Öncelikle şunu belirteyim, kodlar Rikiborn'un disc envanterinden alınmıştır. Ben şahsen forumda anlatan bir konu göremediğim için açma gereği duydum. Eğer daha önceden paylaşıldıysa kusura bakmayın.
disc-inventoryhud\client\actions.lua:
olan kodu şununla değiştiriyoruz:
Daha sonrasında disc-inventoryhud\locales\en.lua içine şu iki kodu ekliyoruz:
disc-inventoryhud\client\actions.lua:
Kod:
function UseItem(slot)
if isHotKeyCoolDown then
return
end
Citizen.CreateThread(function()
isHotKeyCoolDown = true
Citizen.Wait(Config.HotKeyCooldown)
isHotKeyCoolDown = false
end)
ESX.TriggerServerCallback('disc-inventoryhud:UseItemFromSlot', function(item)
if item then
if isWeapon(item.id) then
currentWeaponSlot = slot
end
TriggerServerEvent('disc-inventoryhud:notifyImpendingRemoval', item, 1)
TriggerServerEvent("esx:useItem", item.id)
item.msg = _U('used')
item.qty = 1
TriggerEvent('disc-inventoryhud:showItemUse', {
item,
})
end
end
, slot)
end
olan kodu şununla değiştiriyoruz:
Kod:
function UseItem(slot)
if isHotKeyCoolDown then
return
end
Citizen.CreateThread(function()
isHotKeyCoolDown = true
Citizen.Wait(Config.HotKeyCooldown)
isHotKeyCoolDown = false
end)
ESX.TriggerServerCallback('disc-inventoryhud:UseItemFromSlot', function(item)
if item then
if not isWeapon(item.id) then
currentWeaponSlot = slot
TriggerServerEvent('disc-inventoryhud:notifyImpendingRemoval', item, 1)
TriggerServerEvent("esx:useItem", item.id)
item.msg = _U('used')
item.qty = 1
TriggerEvent('disc-inventoryhud:showItemUse', {
item,
})
else
if isWeapon(item.id) then
currentWeaponSlot = slot
local curWeapon = GetSelectedPedWeapon(PlayerPedId())
if curWeapon == GetHashKey('WEAPON_UNARMED') then
TriggerServerEvent('disc-inventoryhud:notifyImpendingRemoval', item, 1)
TriggerServerEvent("esx:useItem", item.id)
item.msg = _U('weapon_draw')
item.qty = 1
TriggerEvent('disc-inventoryhud:showItemUse', {
item,
})
else
TriggerServerEvent('disc-inventoryhud:notifyImpendingRemoval', item, 1)
TriggerServerEvent("esx:useItem", item.id)
item.msg = _U('holster')
item.qty = 1
TriggerEvent('disc-inventoryhud:showItemUse', {
item,
})
end
end
end
end
end, slot)
end
Daha sonrasında disc-inventoryhud\locales\en.lua içine şu iki kodu ekliyoruz:
Kod:
['weapon_draw'] = "Elde",
['holster'] = "Belde",