Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Yardım disc-inventoryhud depo silinme

krmardax

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
4 yıl 1 ay 18 gün
Mesajlar
109
disc envanter kullanıyorum disc-inventoryhuddan depo oluşturdum içine eşya koyup sv'ye res atınca tekrar girdiğimde koyduğum her şey siliniyor.

herhangi bir hata kodu vs yok.
 
DF
Nasıl tanımladığın hakkında bilgi verir misin ?
 
DF
40347

gangi kendim eklemiştim diğerleri vardı fakat diğerlerini denedim onlarda da siliniyormuş
 
DF
sunucuyu reslemeden cmdye
Kod:
saveinventories
yazınca itemler saveleniyor fakat bunun daha kolay bi yolu yok mu her reste yazmadan uğraşmadan yapabilceğim?
 
DF
stash.lua dosyanı paylaşır mısın?
 
DF
2 adet stash.lua var

Kod:
local stashSecondaryInventory = {
    type = 'stash',
    owner = ''
}

Citizen.CreateThread(function()
    while not ESXLoaded do
        Citizen.Wait(10)
    end
    for k, v in pairs(Config.Stash) do
        local marker = {
            name = k,
            type = v.markerType or 1,
            coords = v.coords,
            colour = v.markerColour or { r = 55, b = 255, g = 55 },
            size = v.size or vector3(0.5, 0.5, 1.0),
            action = function()
                stashSecondaryInventory.owner = k
                openInventory(stashSecondaryInventory)
            end,
            shouldDraw = function()
                return ESX.PlayerData.job.name == v.job or v.job == 'all'
            end,
            msg = v.msg or _U('keystash'),
        }
        TriggerEvent('disc-base:registerMarker', marker)
    end
end)

Kod:
Citizen.CreateThread(function()
    TriggerEvent('disc-inventoryhud:RegisterInventory', {
        name = 'stash',
        label = 'Depo',
        slots = 100
    })
end)

Citizen.CreateThread(function()
    TriggerEvent('disc-inventoryhud:RegisterInventory', {
        name = 'motel',
        label = 'Dolap',
        slots = 80
    })
end)

Citizen.CreateThread(function()
    TriggerEvent('disc-inventoryhud:RegisterInventory', {
        name = 'motelbed',
        label = 'Yatak Altı',
        slots = 80
    })
end)
Citizen.CreateThread(function()
    TriggerEvent('disc-inventoryhud:RegisterInventory', {
        name = 'cekmece',
        label = "Dolap",
        slots = 40
    })
end)

Citizen.CreateThread(function()
    TriggerEvent('disc-inventoryhud:RegisterInventory', {
        name = 'yatak',
        label = "Yatak Altı",
        slots = 40
    })
end)

Citizen.CreateThread(function()
    TriggerEvent('disc-inventoryhud:RegisterInventory', {
        name = 'utk',
        label = _U('utk'),
        slots = 825
    })
end)
 
DF
Depoya eşya koyduğun gibi mi sunucuya restart atıyorsun​
 
DF
Depoya eşya koyduğun gibi mi sunucuya restart atıyorsun​

evet deneme amaçlı o şekilde yaptım sv aktifken kapandığını varsayarsak depoya koyulan bütün itemler save almadıysa otomatik gidiyor. save alma süresini değiştirebiliyormuyuz veya otomatik bi şekilde 5 dakikada bir en azından save alabilmesini sağlayabiliyormuyuz
 
DF

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!