Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Blur için TriggerScreenblurFadeIn(0)
kapatmak için TriggerScreenblurFadeOut(0)
disc-inventoryhud\client\main.lua
Kod:
Citizen.CreateThread(function()
while true do
Citizen.Wait(0)
if IsControlJustReleased(0, Config.OpenControl) and IsInputDisabled(0) then
local x, y, z = table.unpack(GetEntityCoords(GetPlayerPed(-1)))
local _, floorZ = GetGroundZFor_3dCoord(x, y, z)
dropSecondaryInventory.owner = getOwnerFromCoords(vector3(x, y, floorZ))
openInventory(dropSecondaryInventory)
TriggerScreenblurFadeIn(0)
end
end
end
disc-inventoryhud\client\inventory.lua
Kod:
function closeInventory()
isInInventory = false
SendNUIMessage({ action = "hide", type = 'primary' })
SetNuiFocus(false, false)
TriggerServerEvent('disc-inventoryhud:closeInventory', {
type = 'player',
owner = ESX.GetPlayerData().identifier
})
if secondInventory ~= nil then
TriggerServerEvent('disc-inventoryhud:closeInventory', secondInventory)
end
TriggerScreenblurFadeOut(0)
end
Blur için TriggerScreenblurFadeIn(0)
kapatmak için TriggerScreenblurFadeOut(0)
disc-inventoryhud\client\main.lua
Kod:
Citizen.CreateThread(function()
while true do
Citizen.Wait(0)
if IsControlJustReleased(0, Config.OpenControl) and IsInputDisabled(0) then
local x, y, z = table.unpack(GetEntityCoords(GetPlayerPed(-1)))
local _, floorZ = GetGroundZFor_3dCoord(x, y, z)
dropSecondaryInventory.owner = getOwnerFromCoords(vector3(x, y, floorZ))
openInventory(dropSecondaryInventory)
TriggerScreenblurFadeIn(0)
end
end
end
disc-inventoryhud\client\inventory.lua
Kod:
function closeInventory()
isInInventory = false
SendNUIMessage({ action = "hide", type = 'primary' })
SetNuiFocus(false, false)
TriggerServerEvent('disc-inventoryhud:closeInventory', {
type = 'player',
owner = ESX.GetPlayerData().identifier
})
if secondInventory ~= nil then
TriggerServerEvent('disc-inventoryhud:closeInventory', secondInventory)
end
TriggerScreenblurFadeOut(0)
end