Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Soru Disc İnventory arkaplan için blur

cenkkaratopcu

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
5 yıl 2 ay 1 gün
Mesajlar
47
Ne kadar aradıysam bulamadım pek css veya html bilmiyorum nasıl yapabilirim bu fotoğraftaki gibi bişey istiyorum.

24360
 
DF
Blur için TriggerScreenblurFadeIn(0)
kapatmak için TriggerScreenblurFadeOut(0)

disc-inventoryhud\client\main.lua
Kod:
Citizen.CreateThread(function()
    while true do
        Citizen.Wait(0)
        if IsControlJustReleased(0, Config.OpenControl) and IsInputDisabled(0) then
            local x, y, z = table.unpack(GetEntityCoords(GetPlayerPed(-1)))
            local _, floorZ = GetGroundZFor_3dCoord(x, y, z)
            dropSecondaryInventory.owner = getOwnerFromCoords(vector3(x, y, floorZ))
            openInventory(dropSecondaryInventory)
            TriggerScreenblurFadeIn(0)
        end
    end
end

disc-inventoryhud\client\inventory.lua
Kod:
function closeInventory()
    isInInventory = false
    SendNUIMessage({ action = "hide", type = 'primary' })
    SetNuiFocus(false, false)
    TriggerServerEvent('disc-inventoryhud:closeInventory', {
        type = 'player',
        owner = ESX.GetPlayerData().identifier
    })
    if secondInventory ~= nil then
        TriggerServerEvent('disc-inventoryhud:closeInventory', secondInventory)
    end
    TriggerScreenblurFadeOut(0)
end
bu bölüme ekle
 
DF
Blur için TriggerScreenblurFadeIn(0)
kapatmak için TriggerScreenblurFadeOut(0)

disc-inventoryhud\client\main.lua
Kod:
Citizen.CreateThread(function()
    while true do
        Citizen.Wait(0)
        if IsControlJustReleased(0, Config.OpenControl) and IsInputDisabled(0) then
            local x, y, z = table.unpack(GetEntityCoords(GetPlayerPed(-1)))
            local _, floorZ = GetGroundZFor_3dCoord(x, y, z)
            dropSecondaryInventory.owner = getOwnerFromCoords(vector3(x, y, floorZ))
            openInventory(dropSecondaryInventory)
            TriggerScreenblurFadeIn(0)
        end
    end
end

disc-inventoryhud\client\inventory.lua
Kod:
function closeInventory()
    isInInventory = false
    SendNUIMessage({ action = "hide", type = 'primary' })
    SetNuiFocus(false, false)
    TriggerServerEvent('disc-inventoryhud:closeInventory', {
        type = 'player',
        owner = ESX.GetPlayerData().identifier
    })
    if secondInventory ~= nil then
        TriggerServerEvent('disc-inventoryhud:closeInventory', secondInventory)
    end
    TriggerScreenblurFadeOut(0)
end
bu bölüme ekle

2 Bölümde bende mevcut ama blurlu gözükmüyor tam olarak anlamadım yardımcı olurmusun?
 
DF
"body"ye background atayacakasın istediğin renkte. ardından opacitysini istedğin kadar düşüreceksin.
 
DF

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!