Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Çözüldü Dic-İnv. Ambulance Job

  • Konbuyu başlatan NicoV
  • Başlangıç tarihi
  • Cevaplar 12
  • Görüntüleme 1K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

NicoV

?????????
FT Kullanıcı
Katılım
4 yıl 7 ay 21 gün
Mesajlar
551
Discord
!NicoV#0001
Bu ambulancejob un iindeki job.lua da bandage kit falan var ya onlar alınmıyor ya bende disc inv. kullanıyorum ondan kaynaklı diye dusundum


Kod:
function OpenPharmacyMenu()
    ESX.UI.Menu.CloseAll()

    ESX.UI.Menu.Open('default', GetCurrentResourceName(), 'pharmacy',
    {
        title    = _U('pharmacy_menu_title'),
        align    = 'right',
        elements = {
            {label = _U('pharmacy_take', _U('medikit')), item = 'medikit', type = 'slider', value = 1, min = 1, max = 25},
            {label = _U('pharmacy_take', _U('bandage')), item = 'bandage', type = 'slider', value = 1, min = 1, max = 25}
        }
    }, function(data, menu)
        TriggerServerEvent('esx_ambulancejob:giveItem', data.current.item, data.current.value)
    end, function(data, menu)
        menu.close()
    end)
end



Kod satırı bu şekilde

Menu acılıyor ama alınmıyor.
 
DF
Yardım edebilicek varmıdır acaba ?
 
DF
Bu ambulancejob un iindeki job.lua da bandage kit falan var ya onlar alınmıyor ya bende disc inv. kullanıyorum ondan kaynaklı diye dusundum


Kod:
function OpenPharmacyMenu()
    ESX.UI.Menu.CloseAll()

    ESX.UI.Menu.Open('default', GetCurrentResourceName(), 'pharmacy',
    {
        title    = _U('pharmacy_menu_title'),
        align    = 'right',
        elements = {
            {label = _U('pharmacy_take', _U('medikit')), item = 'medikit', type = 'slider', value = 1, min = 1, max = 25},
            {label = _U('pharmacy_take', _U('bandage')), item = 'bandage', type = 'slider', value = 1, min = 1, max = 25}
        }
    }, function(data, menu)
        TriggerServerEvent('esx_ambulancejob:giveItem', data.current.item, data.current.value)
    end, function(data, menu)
        menu.close()
    end)
end



Kod satırı bu şekilde

Menu acılıyor ama alınmıyor.
F8 veya konsolda hata var mı?
 
DF
disc-ambulancejob kullan bide öyle dene
 
DF
"esx_ambulancejob/server/main.lua" Dosyasına giriniz, ardından
"xItem.limit" yazan kısmı "100" olarak güncelleyin. sorun kalmayacaktır.




ESX_Ambulancejob;

Kod:
RegisterServerEvent('esx_ambulancejob:giveItem')

AddEventHandler('esx_ambulancejob:giveItem', function(itemName)

    local xPlayer = ESX.GetPlayerFromId(source)



    if xPlayer.job.name ~= 'ambulance' then

        print(('esx_ambulancejob: %s attempted to spawn in an item!'):format(xPlayer.identifier))

        return

    elseif (itemName ~= 'medikit' and itemName ~= 'bandage') then

        print(('esx_ambulancejob: %s attempted to spawn in an item!'):format(xPlayer.identifier))

        return

    end



    local xItem = xPlayer.getInventoryItem(itemName)

    local count = 1



    if 100 ~= -1 then

        count = 100 - xItem.count

    end



    if xItem.count < 100 then

        xPlayer.addInventoryItem(itemName, count)

    else

        TriggerClientEvent('esx:showNotification', source, _U('max_item'))

    end

end)
 
DF
server main lua give item bölümü şu şekilde denermisin bide yedek almayı unutma
Kod:
RegisterServerEvent('esx_ambulancejob:giveItem')
AddEventHandler('esx_ambulancejob:giveItem', function(itemName)
    local xPlayer = ESX.GetPlayerFromId(source)
    if xPlayer.job.name ~= 'ambulance' then
        print(('esx_ambulancejob: %s attempted to spawn in an item!'):format(xPlayer.identifier))
        return
    elseif (itemName ~= 'medikit' and itemName ~= 'bandage') then
        print(('esx_ambulancejob: %s attempted to spawn in an item!'):format(xPlayer.identifier))
        return
    end
    local xItem = xPlayer.getInventoryItem(itemName)
    if xPlayer.canCarryItem(itemName, 10) then
        xPlayer.addInventoryItem(itemName, 10)
    else
        TriggerClientEvent('esx:showNotification', source, _U('max_item'))
    end
end)
 
DF
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!