Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Yardım CARTEL KAPI AÇILMIYOR

Seymenss

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
4 yıl 4 ay 29 gün
Mesajlar
51
merhaba elimde madorzo cartel ymap i var ve bunun kapı açma sistemi var fakat perm vermeme rağmen kapı ne açılıyor ne kapanıyor forumda bir arkadaş madorzo open door a statü de steam id girip yapın demiş fakat olmadı olmuyor bilen bir arkadaş var mı? veya bunun için elinde kapı kilit scripti olan bir arkadaş
 
DF
esx_doorlock dan ayarlıyabilirsin dostum.
 
DF
DevTools indirip obje namelerini alman lazım sonra koordinatlarını ayarlicaksın
 
DF
opendoor_madrazo nun içinde doorstate_sv.lua var. Oradan steam hexi girmen lazım girecek kişilerin. Yada direk bunu silip esx_doorlocka ayarlıcaksın joba uyarlı bir biçimde.
 
DF
o kapı hex id ile çalışıyor yazdığını tam anlayamadım ama dikkatli yapmaya çalış.
od16 arkadaşın dediğini anlatmaya çalıştım doorstate_sv ye hex id girdim fakat çalışmadı şimdi brevan ın dediğini deniyeceğim herkese cevapları için teşekkür ederim
 
DF
opendoor_madrazo nun içinde doorstate_sv.lua var. Oradan steam hexi girmen lazım girecek kişilerin. Yada direk bunu silip esx_doorlocka ayarlıcaksın joba uyarlı bir biçimde.
esx doorlock a uyarlamak için bir rehber var mı nasıl uyarlayacağım
 
DF
Eğer cartel kapısı herkes için açık kalmasını istiyorsan opendoor_madrazonun içindeki doorstate i açıp locked olanları unlocked yap veya cartel kapıyı kilitleyip, kilidini açma gibi şeyler yapmasını istiyorsan locked yapıp, doorstate_sv yi açıp
lockState = {}
allowedtouse = {
"stem hex yazilcek yazılcak yer.",
bu satıra steam hex ekleyebilirsin.
fazla ekliceksen alt alta
"stem hex yazilcek yazılcak yer.",
"stem hex yazilcek yazılcak yer."
bu şekilde yazabilirsin.
eğer opendoor_madrazo scriptin yoksa geri bildirim at dosyayıda atarım.
 
DF
Eğer cartel kapısı herkes için açık kalmasını istiyorsan opendoor_madrazonun içindeki doorstate i açıp locked olanları unlocked yap veya cartel kapıyı kilitleyip, kilidini açma gibi şeyler yapmasını istiyorsan locked yapıp, doorstate_sv yi açıp
lockState = {}
allowedtouse = {
"stem hex yazilcek yazılcak yer.",
bu satıra steam hex ekleyebilirsin.
fazla ekliceksen alt alta
"stem hex yazilcek yazılcak yer.",
"stem hex yazilcek yazılcak yer."
bu şekilde yazabilirsin.
eğer opendoor_madrazo scriptin yoksa geri bildirim at dosyayıda atarım.
Ekli dosyayı görüntüle 18922
aynen dediğiniz gibi yaptım olmadı
muhtemelen

18923
obje isimleri olmadığı için olabilir mi obje ismini bulup denemeye çalışacağım
 
DF
Olabilir , eğer bende varsa ben sana atayım
 
DF
Bendeki kodlar şu şekilde - doorstate_sv ninki bu
lockState = {}
allowedtouse = {
"steam:110000117879252",
"steam:1100001103776e0"
}
--
RegisterServerEvent('OD:updateState')
AddEventHandler('OD:updateState', function(doorID, state)
--
local steam
ids = GetPlayerIdentifiers(source)
for i,theIdentifier in ipairs(ids) do
if string.find(theIdentifier,"steam:") or -1 > -1 then
steam = theIdentifier
end
end
if steam ~= nil then
local canuse = false
for i=1, #allowedtouse do
if allowedtouse == steam then
canuse = true
end
end
if canuse then
-- make each door a table, and clean it when toggled
lockState[doorID] = {}
-- assign information
lockState[doorID].state = state
lockState[doorID].doorID = doorID
TriggerClientEvent('OD:state', -1, doorID, state)
end
end
end)

doorstateinkide bu
--
lockState = {
[1] = { ["objName"] = "v_ilev_ra_door4l", ["x"]= 1395.920, ["y"]= 1142.904, ["z"]= 114.700, ["unlocked"]= false }, -- front left
[2] = { ["objName"] = "v_ilev_ra_door4r", ["x"]= 1395.919, ["y"]= 1140.704, ["z"]= 114.790, ["unlocked"]= false }, -- front right
}
--
drawOnScreen3D = function(dx,dy,dz, text, size)
local onScreen, x, y = World3dToScreen2d(dx,dy,dz)
local camCoords = GetGameplayCamCoords()
local dist = GetDistanceBetweenCoords(camCoords.x, camCoords.y, camCoords.z, dx, dy, dz, 1)
local size = size

if size == nil then
size = 1
end

local scale = (size / dist) * 2
local fov = (1 / GetGameplayCamFov()) * 100
local scale = scale * fov

if onScreen then

SetTextScale(0.0 * scale, 0.55 * scale)
SetTextFont(0)
SetTextProportional(1)
SetTextColour(255, 255, 255, 255)
SetTextDropshadow(0, 0, 0, 0, 255)
SetTextEdge(2, 0, 0, 0, 150)
SetTextDropShadow()
SetTextOutline()
SetTextEntry('STRING')
SetTextCentre(1)

AddTextComponentString(text)

DrawText(x, y)
end

end
--
RegisterNetEvent('OD:state')
AddEventHandler('OD:state', function(id, isLocked)
if type(lockState[id]) ~= nil then -- Check if door exists
lockState[id]["locked"] = isLocked -- Change state of door
end
end)
--
Citizen.CreateThread(function()
while true do
for i=1, #lockState do
local playerCoords = GetEntityCoords(GetPlayerPed(-1))
local closeDoor = GetClosestObjectOfType(lockState["x"], lockState["y"], lockState["z"], 1.0, GetHashKey(lockState["objName"]), false, false, false)
local distance = GetDistanceBetweenCoords(playerCoords.x,playerCoords.y,playerCoords.z, lockState["x"], lockState["y"], lockState["z"], true)
if(distance < 1.25) then
if lockState["locked"] == true then
drawOnScreen3D(lockState["x"], lockState["y"], lockState["z"],"[E] ~r~Kilitli", 0.6)
else
drawOnScreen3D(lockState["x"], lockState["y"], lockState["z"],"[E] ~g~Acık", 0.6)
end
if IsControlJustPressed(1,51) then
if lockState["locked"] == true then
TriggerServerEvent('OD:updateState', i, false) -- ask the server to update states... dont just DO it.
else
TriggerServerEvent('OD:updateState', i, true)
end
end
FreezeEntityPosition(closeDoor, lockState["locked"])
else
FreezeEntityPosition(closeDoor, lockState["locked"])
end
end
Citizen.Wait(0)
end
end)
 
DF
ama ben unlocked olarak kullanıyorum doorstateden locked yapıp - doorstate_sv ye hex idleri ekleyebilirsin
 
DF
ama ben unlocked olarak kullanıyorum doorstateden locked yapıp - doorstate_sv ye hex idleri ekleyebilirsin
ilginiz için çok teşekkür ederim her şeyi kopyalayıp ekledim kedi hex id im iile birlikte fakat kapı hala kapalı ve üstünde kilitli yazıyor müsait iseniz Seymen#8998 discord adresim bu yardımcı olabilir misiniz
kapı açılsında hiç kapanmasın :) ama kapıyı bir açamadım
 
DF
Son düzenleme:
Ne demek :) tabii ki
 
DF

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!