Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Soru Bu Scripti Esxe Çevirebilecek Varmı?

ESX = nil
local slots = 41 -- Range for the inventory check, begins in 1 an finish on slots value, hotbar's slots are 1-5
local s = {}
local sa = {}
local k = 0
local m = 0
local back_bone = 24818
local x = 0.11
local y = -0.155
local z = 0.05
local x_rotation = 0.0
local y_rotation = 0.0
local z_rotation = 0.0
local selectwep = nil
local valid = false
local weaps = {}
local current = nil

local rifles = {
["weapon_microsmg"] = "w_sb_microsmg",
["weapon_smg"] = "w_sb_mp5",
["weapon_assaultsmg"] = "w_sb_assaultsmg",
["weapon_combatpdw"] = "W_SB_MPX",
["weapon_gusenberg"] = "w_sb_gusenberg",
["weapon_assaultshotgun"] = "w_sg_assaultshotgun",
["weapon_bullpupshotgun"] = "w_sg_bullpupshotgun",
["weapon_heavyshotgun"] = "w_sg_heavyshotgun",
["weapon_pumpshotgun"] = "w_sg_pumpshotgun",
["weapon_sawnoffshotgun"] = "w_sg_sawnoff",
["weapon_musket"] = "w_ar_musket",
["weapon_railgun"] = "w_ar_railgun",
["WEAPON_RPG"] = "w_lr_rpg",
["weapon_advancedrifle"] = "w_ar_groza",
["weapon_assaultrifle"] = "w_ar_assaultrifle",
["weapon_bullpuprifle"] = "w_ar_bullpuprifle",
["weapon_carbinerifle"] = "w_ar_carbinerifle",
["weapon_specialcarbine"] = "w_ar_specialcarbine",
["weapon_specialcarbine_mk2"] = "w_ar_scar",
["weapon_carbinerifle_mk2"] = "w_ar_carbineriflemk2",
["weapon_m4"] = "w_ar_M4",
["weapon_assaultrifle2"] = "W_AR_ASSAULTRIFLE2",
}

local katana = {
["weapon_katana"] = "w_me_katana",
["weapon_katanas"] = "katana_sheath",
}

local melee = {
["weapon_bat"] = "w_me_bat",
["weapon_golfclub"] = "w_me_gclub",
["weapon_bats"] = "w_me_baseball_bat_metal",
}

local function GiveWeap(wep)
if rifles[wep] then
back_bone = 24818
x = 0.11
y = -0.155
z = 0.05
x_rotation = 0.0
y_rotation = 0.0
z_rotation = 0.0
valid = true
selectwep = rifles[wep]
elseif katana[wep] then
back_bone = 24817
x = 0.0
y = -0.135
z = 0.51-0.4
x_rotation = 225.0
y_rotation = 8.0
z_rotation = 90.0
valid = true
selectwep = katana[wep]
elseif melee[wep] then
back_bone = 24817
x = 0.3
y = -0.15
z = -0.1
x_rotation = 0.0
y_rotation = 300.0
z_rotation = 0.0
valid = true
selectwep = melee[wep]
end

if valid then
valid = false
RequestModel(selectwep)
local rst = 0
while not HasModelLoaded(selectwep) and rst < 10 do
Wait(100)
rst = rst + 1
end
local bone = GetPedBoneIndex(PlayerPedId(), back_bone)
weaps[wep] = CreateObject(GetHashKey(selectwep), 1.0 ,1.0 ,1.0, 1, 1, 0)
AttachEntityToEntity(weaps[wep], PlayerPedId(), bone, x, y, z, x_rotation, y_rotation, z_rotation, 0, 1, 0, 1, 0, 1)
end
end

local function DeleteWeapon(wep)
DeleteObject(weaps[wep])
end

local function check()
for i = 1, slots do
k = 0
if sa then
for j = 1, slots do
if s[j] then
if sa.name == s[j].name then
k = 1
break
end
end
end
else
k = 1
end
if k == 0 then
if sa then
if sa.type == "weapon" then
DeleteWeapon(sa.name)
end
end
end
end
for i = 1, slots do
m = 0
if s then
for j = 1, slots do
if sa[j] then
if s.name == sa[j].name then
m = 1
break
end
end
end
else
m = 1
end
if m == 0 then
if s then
if s.type == "weapon" then
if IsPedArmed(PlayerPedId()) then
local wp = GetHashKey(s.name)
local aw = GetSelectedPedWeapon(PlayerPedId())
if wp ~= aw then
GiveWeap(s.name)
end
else
GiveWeap(s.name)
end
end
end
end
end
end

RegisterNetEvent('weapons:client:SetCurrentWeapon', function(weap, shootbool)
if weap == nil then
GiveWeap(current)
current = nil
else
if current then
GiveWeap(current)
current = nil
end
current = tostring(weap.name)
DeleteWeapon(current)
end
end)


CreateThread(function()
while true do
if LocalPlayer.state.isLoggedIn then
local xPlayer = ESX.GetPlayerData()
for i = 1, slots do
sa = s
s = xPlayer.items
end
check()
Wait(500)
else
Wait(1000)
end
end
end)
 
DF

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!