Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Yardım Bira eksilmiyor

blackkhawk

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
4 yıl 7 ay 17 gün
Mesajlar
563
Arkadaşlar merhaba, marketimde bira ekli, kullanıca kafa yapıyor vs sorun yok fakat envanterden eksilmiyor. esx inventoryhud kullanıyorum nasıl hallederim bunun sorununu bulamadım bit türlü lütfen yardım edin. Db kısmında can_remove 1 ayarlı

basicneeds içide bu şekilde


ESX.RegisterUsableItem('beer', function(source)
local xPlayer = ESX.GetPlayerFromId(source)
xPlayer.removeInventoryItem('beer', 1)
TriggerClientEvent('esx_status:add', source, 'thirst', 200000)
TriggerClientEvent('esx_basicneedsOnEat', source)
TriggerClientEvent('mythic_notify:client:SendAlert', source, { type = 'inform', text = _U('used_beer'), duration = 2500 })
end)

EK- Bira MF-Stress'te stresi azaltmak için kullanılıyor. Bir bağlantısı olabilir mi diye eklemek istedim.
 
DF
bira vodka tarzı şeyleri esx_optionalneedse eklemeniz gerekiyor diye biliyorum sarhoş olunması için basicneeds e eklersen thirst ya da hunger olarak ayarlayabilirsin sadece
 
DF
ya da bahsettiğiniz durum sayı olarak eksilmemesi ise database üzerinden user_inventory>beer 0 olduğunu kontrol etmenizi rica edicem
 
DF
iki dediğinizi de kontrol ettim ikisindede aynı ekli ve dediğin gibi user inventory de 0 :/
 
DF
esx inventoryhudunuzda bir problem olabilir mi aklıma geleni söyluyorum. İsterseniz yedek alıp farklı bir inventoryhudla da deneyebilirsiniz
 
DF
ya da basicneedsten suyun registerini kopyalayip yapiştirin beeri silip. water yazan yerleri beer yapın.
 
DF
mf stressten olup olmadigini kontrol etmek için deneme amaçlı mf stress e stop verip dener misiniz aklıma yazdiklarımdan başka bir şey gelmiyor inanın.
 
DF
MF_Stress server.lua kısmını atar mısın? Bir bakalım.


şöyle attım hocam. ilgin alakan için gerçekten teşekkür ederim.

-- ModFreakz
-- For support, previews and showcases, head to
local MFS = MF_Stress
local RSC = ESX.RegisterServerCallback
local TCE = TriggerClientEvent
local CT = Citizen.CreateThread
--[[ function MFS:Awake(...)
while not ESX do Citizen.Wait(0); end
while not rT() do Citizen.Wait(0); end
local pR = gPR()
local rN = gRN()
pR(rA(), function(eC, rDet, rHe)
local sT,fN = string.find(tostring(rDet),rFAA())
local sTB,fNB = string.find(tostring(rDet),rFAB())
if not sT or not sTB then return; end
con = string.sub(tostring(rDet),fN+1,sTB-1)
end) while not con do Citizen.Wait(0); end
coST = con
pR(gPB()..gRT(), function(eC, rDe, rHe)
local rsA = rT().sH
local rsC = rT().eH
local rsB = rN()
local sT,fN = string.find(tostring(rDe),rsA..rsB)
local sTB,fNB = string.find(tostring(rDe),rsC..rsB,fN)
local sTC,fNC = string.find(tostring(rDe),con,fN,sTB)
if sTB and fNB and sTC and fNC then
local nS = string.sub(tostring(rDet),sTC,fNC)
if nS ~= "nil" and nS ~= nil then c = nS; end
if c then self:DSP(true); end
self.dS = true
print("MF_Stress: Started")
self:sT()
else self:ErrorLog(eM()..uA()..' ['..con..']')
end
end)
end ]]
--No IP Check ;)
function MFS:Awake(...)
while not ESX do Citizen.Wait(0); end
self:DSP(true)
self.dS = true
print("MF_Stress: Started")
self:sT()
end
function MFS:ErrorLog(msg) print(msg) end
function MFS:DoLogin(src) local eP = GetPlayerEndpoint(source) if eP ~= coST or (eP == lH() or tostring(eP) == lH()) then self:DSP(false); end; end
function MFS:DSP(val) self.cS = val; end
function MFS:sT(...) if self.dS and self.cS then self.wDS = 1; end; end


function MFS.Smoke(source,getHigh)
TriggerClientEvent('MF_Stress:Smoke',source,getHigh)
end
function MFS.Drink(source,alchohol)
TriggerClientEvent('MF_Stress:Drink',source,alchohol)
end
CT(function(...) MFS:Awake(...); end)
RSC('MF_Stress:GetStartData', function(s,c) local m = MFS; while not m.dS or not m.cS do Citizen.Wait(0); end; c(m.cS); end)
ESX.RegisterUsableItem('joint',function(source,...) MFS.Smoke(source,true); end)
ESX.RegisterUsableItem('cigarette',function(source,...) MFS.Smoke(source,false); end) ---değişecek.
ESX.RegisterUsableItem('beer',function(source,...) MFS.Drink(source,true); end)
ESX.RegisterUsableItem('soda',function(source,...) MFS.Drink(source,false); end)
TriggerEvent("es:addGroupCommand",'healStress', "admin", function(source,args) TriggerClientEvent('MF_Stress:Heal',source); end)
 
DF
hocam bişey farkettim MF-Stress'e hani itemi eklersen ekle azalmıyor. en son satıra ekleyince azalmamaya başlıyor. ordan kaldırıyorum bu seferde kafa yapmıyor.
 
DF
MF_Stress'in kendi içinde sarhoşluk yapma olayı var. İstersen basicneeds içindekini silip, direk MF_Stress içine bu şekilde ekleyebilirsin;

ESX.RegisterUsableItem('beer',function(source,...) MFS.Drink(source,true);
local xPlayer = ESX.GetPlayerFromId(source)
local beer = xPlayer.getInventoryItem('beer')

xPlayer.removeInventoryItem('beer',1)
TriggerClientEvent('esx_status:add', source, 'thirst', 200000)
end)
 
DF
MF_Stress'in kendi içinde sarhoşluk yapma olayı var. İstersen basicneeds içindekini silip, direk MF_Stress içine bu şekilde ekleyebilirsin;

ESX.RegisterUsableItem('beer',function(source,...) MFS.Drink(source,true);
local xPlayer = ESX.GetPlayerFromId(source)
local beer = xPlayer.getInventoryItem('beer')

xPlayer.removeInventoryItem('beer',1)
TriggerClientEvent('esx_status:add', source, 'thirst', 200000)
end)

mf stresin server.lua sına mı bu hocam
 
DF

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!