Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Cevaplandı Bir scriptte kendime item verdirmek istiyorum, nasıl yapabilirim?

COOL

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
4 yıl 8 ay 2 gün
Mesajlar
325
Web sitesi
www.ygtdev.com
Discord
COOL#0356
Örnek bir markera gidip e bastığımda bana item vermesini istiyorum, marker var ama item vermiyor. Nasıl yapabilirim biri söylerse çok iyi olur, şimdiden teşekkürler.
 
DF
Bunu şöyle yapacaksin adam markerda E basınca server tarafına bir trigger atacaksın o triggerin içinde şunlar olacak

Local src = source
Local xPlayer = getPlayerFromId(src)

xPlayer.addInventoryItem("itemadi", miktar)
 
DF
Örnek bir markera gidip e bastığımda bana item vermesini istiyorum, marker var ama item vermiyor. Nasıl yapabilirim biri söylerse çok iyi olur, şimdiden teşekkürler.
Yukarıda arkadaşın dediğin gibi server'da bir event açtıktan sonra client'e bunu aktarıcaksın ve markera geldiğine e bastığın o event tetiklenicek.
Örneğin:

Kod:
local gunshopcoords = {
    {x = 22.40599, y = -1106.78, z = 29.797}
}

Citizen.CreateThread(function()
    while true do
    local ped = PlayerPedId()
    local plyCoords = GetEntityCoords(ped, false)
        Citizen.Wait(1)
        for k in pairs(gunshopcoords) do
            local distGunshop = Vdist(plyCoords.x, plyCoords.y, plyCoords.z, gunshopcoords[k].x, gunshopcoords[k].y, gunshopcoords[k].z)
            if distGunshop <= 2.0 then
                DrawMarker(2, gunshopcoords[k].x, gunshopcoords[k].y, gunshopcoords[k].z, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0.101, 0.101, 0.1001, 0, 130, 255, 204, 0, 0, 0, 0)
                if distGunshop <= 1.5 then
                    if IsControlJustReleased(1, 51) then
                        TriggerServerEvent('item:ver')
                    end
                end

            end
  end

end
end)
 
DF
Son düzenleme:
Yukarıda arkadaşın dediğin gibi server'da bir event açtıktan sonra client'e bunu aktarıcaksın ve markera geldiğine e bastığın o event tetiklenicek.
Örneğin:

Kod:
Citizen.CreateThread(function()
    while true do
    local ped = PlayerPedId()
    local plyCoords = GetEntityCoords(ped, false)
        Citizen.Wait(1)
        for k in pairs(gunshopcoords) do
            local distGunshop = Vdist(plyCoords.x, plyCoords.y, plyCoords.z, gunshopcoords[k].x, gunshopcoords[k].y, gunshopcoords[k].z)
            if distGunshop <= 2.0 then
                DrawMarker(2, gunshopcoords[k].x, gunshopcoords[k].y, gunshopcoords[k].z, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0.101, 0.101, 0.1001, 0, 130, 255, 204, 0, 0, 0, 0)
                if distGunshop <= 1.5 then
                    if IsControlJustReleased(1, 51) then
                        TriggerServerEvent('item:ver')
                    end
                end

            end
  end

end
end)
Vallaha client tarafını atman çok iyi olmuş telefondan bunu yapmak zor olurdu teşekkürler
 
DF
Yukarıda arkadaşın dediğin gibi server'da bir event açtıktan sonra client'e bunu aktarıcaksın ve markera geldiğine e bastığın o event tetiklenicek.
Örneğin:

Kod:
Citizen.CreateThread(function()
    while true do
    local ped = PlayerPedId()
    local plyCoords = GetEntityCoords(ped, false)
        Citizen.Wait(1)
        for k in pairs(gunshopcoords) do
            local distGunshop = Vdist(plyCoords.x, plyCoords.y, plyCoords.z, gunshopcoords[k].x, gunshopcoords[k].y, gunshopcoords[k].z)
            if distGunshop <= 2.0 then
                DrawMarker(2, gunshopcoords[k].x, gunshopcoords[k].y, gunshopcoords[k].z, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0.101, 0.101, 0.1001, 0, 130, 255, 204, 0, 0, 0, 0)
                if distGunshop <= 1.5 then
                    if IsControlJustReleased(1, 51) then
                        TriggerServerEvent('item:ver')
                    end
                end

            end
  end

end
end)
Şunu eklemeyi unutma

local gunshopcoords = {kordinat,}
 
DF
Bunu şöyle yapacaksin adam markerda E basınca server tarafına bir trigger atacaksın o triggerin içinde şunlar olacak

Local src = source
Local xPlayer = getPlayerFromId(src)

xPlayer.addInventoryItem("itemadi", miktar)
Yukarıda arkadaşın dediğin gibi server'da bir event açtıktan sonra client'e bunu aktarıcaksın ve markera geldiğine e bastığın o event tetiklenicek.
Örneğin:

Kod:
local gunshopcoords = {
    {x = 22.40599, y = -1106.78, z = 29.797}
}

Citizen.CreateThread(function()
    while true do
    local ped = PlayerPedId()
    local plyCoords = GetEntityCoords(ped, false)
        Citizen.Wait(1)
        for k in pairs(gunshopcoords) do
            local distGunshop = Vdist(plyCoords.x, plyCoords.y, plyCoords.z, gunshopcoords[k].x, gunshopcoords[k].y, gunshopcoords[k].z)
            if distGunshop <= 2.0 then
                DrawMarker(2, gunshopcoords[k].x, gunshopcoords[k].y, gunshopcoords[k].z, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0.101, 0.101, 0.1001, 0, 130, 255, 204, 0, 0, 0, 0)
                if distGunshop <= 1.5 then
                    if IsControlJustReleased(1, 51) then
                        TriggerServerEvent('item:ver')
                    end
                end

            end
  end

end
end)
Sorunu çözdüm, yardınız için çok teşekkürler.
 
DF
Ne demek biz teşekkür ederiz iyi çalışmalar konu ön eki değiştirilebilir.
 
DF
Konu ön eki tarafımca cevaplandı olarak değiştirilmiştir.
 
DF

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!