- Katılım
- 3 yıl 11 ay
- Mesajlar
- 94
- Discord
- prime#0480
Aşağıda ki kodları herhangi bir scriptin client kısmına yazarsanız çalışmaya başlayacaktır.
Oyuna girince herhangi bir aracın öncelikle bagajını açmanız gerekmektedir. Ardından bagajın yanına gidip /bgir yazarak bagaja girebilirsiniz.
Oyuna girince herhangi bir aracın öncelikle bagajını açmanız gerekmektedir. Ardından bagajın yanına gidip /bgir yazarak bagaja girebilirsiniz.
Kod:
local Keys = {
["ESC"] = 322, ["F1"] = 288, ["F2"] = 289, ["F3"] = 170, ["F5"] = 166, ["F6"] = 167, ["F7"] = 168, ["F8"] = 169, ["F9"] = 56, ["F10"] = 57,
["~"] = 243, ["1"] = 157, ["2"] = 158, ["3"] = 160, ["4"] = 164, ["5"] = 165, ["6"] = 159, ["7"] = 161, ["8"] = 162, ["9"] = 163, ["-"] = 84, ["="] = 83, ["BACKSPACE"] = 177,
["TAB"] = 37, ["Q"] = 44, ["W"] = 32, ["E"] = 38, ["R"] = 45, ["T"] = 245, ["Y"] = 246, ["U"] = 303, ["P"] = 199, ["["] = 39, ["]"] = 40, ["ENTER"] = 18,
["CAPS"] = 137, ["A"] = 34, ["S"] = 8, ["D"] = 9, ["F"] = 23, ["G"] = 47, ["H"] = 74, ["K"] = 311, ["L"] = 182,
["LEFTSHIFT"] = 21, ["Z"] = 20, ["X"] = 73, ["C"] = 26, ["V"] = 0, ["B"] = 29, ["N"] = 249, ["M"] = 244, [","] = 82, ["."] = 81,
["LEFTCTRL"] = 36, ["LEFTALT"] = 19, ["SPACE"] = 22, ["RIGHTCTRL"] = 70,
["HOME"] = 213, ["PAGEUP"] = 10, ["PAGEDOWN"] = 11, ["DELETE"] = 178,
["LEFT"] = 174, ["RIGHT"] = 175, ["TOP"] = 27, ["DOWN"] = 173,
["NENTER"] = 201, ["N4"] = 108, ["N5"] = 60, ["N6"] = 107, ["N+"] = 96, ["N-"] = 97, ["N7"] = 117, ["N8"] = 61, ["N9"] = 118
}
local player = PlayerPedId()
local inside = false
function DrawText3DTest(x,y,z, text)
local onScreen,_x,_y=World3dToScreen2d(x,y,z)
local px,py,pz=table.unpack(GetGameplayCamCoords())
SetTextScale(0.35, 0.35)
SetTextFont(4)
SetTextProportional(1)
SetTextColour(255, 255, 255, 215)
SetTextEntry("STRING")
SetTextCentre(1)
AddTextComponentString(text)
DrawText(_x,_y)
local factor = (string.len(text)) / 370
DrawRect(_x,_y+0.0125, 0.015+ factor, 0.03, 41, 11, 41, 68)
end
function CamTrunk()
if(not DoesCamExist(cam)) then
cam = CreateCam('DEFAULT_SCRIPTED_CAMERA', true)
SetCamCoord(cam, GetEntityCoords(PlayerPedId()))
SetCamRot(cam, 0.0, 0.0, 0.0)
SetCamActive(cam, true)
RenderScriptCams(true, false, 0, true, true)
SetCamCoord(cam, GetEntityCoords(PlayerPedId()))
end
AttachCamToEntity(cam, PlayerPedId(), 0.0,-2.5,1.0, true)
SetCamRot(cam, -30.0, 0.0, GetEntityHeading(PlayerPedId()) )
end
local offsets = {
[1] = { ["name"] = "vic", ["yoffset"] = 0.0, ["zoffset"] = -0.5 },
[2] = { ["name"] = "taxi", ["yoffset"] = 0.0, ["zoffset"] = -0.5 },
[3] = { ["name"] = "buccaneer", ["yoffset"] = 0.5, ["zoffset"] = 0.0 },
[4] = { ["name"] = "peyote", ["yoffset"] = 0.35, ["zoffset"] = -0.15 },
[5] = { ["name"] = "regina", ["yoffset"] = 0.2, ["zoffset"] = -0.35 },
[6] = { ["name"] = "pigalle", ["yoffset"] = 0.2, ["zoffset"] = -0.15 },
[7] = { ["name"] = "glendale", ["yoffset"] = 0.0, ["zoffset"] = -0.35 },
}
RegisterCommand('bgir', function()
player = PlayerPedId()
local plyCoords = GetEntityCoords(player, false)
local lockStatus = GetVehicleDoorLockStatus(vehicle)
coordA = GetEntityCoords(player, 1)
coordB = GetOffsetFromEntityInWorldCoords(player, 0.0, 100.0, 0.0)
vehicle = getVehicleInDirection(coordA, coordB)
local OffSet = TrunkOffset(vehicle)
if DoesEntityExist(vehicle) and IsEntityAVehicle(vehicle) and not inside and GetVehiclePedIsIn(player, false) == 0 then
if lockStatus == 4 or lockStatus == 2 then
TriggerEvent("notification","Araç kilitli.", 2)
elseif GetVehicleDoorAngleRatio(vehicle, 5) ~= 0.0 then
inside = true
local d1,d2 = GetModelDimensions(GetEntityModel(vehicle))
if OffSet > 0 then
AttachEntityToEntity(player, vehicle, 0, -0.1,(d1["y"]+0.85) + offsets[OffSet]["yoffset"],(d2["z"]-0.87) + offsets[OffSet]["zoffset"], 0, 0, 40.0, 1, 1, 1, 1, 1, 1)
else
AttachEntityToEntity(player, vehicle, 0, -0.1,d1["y"]+0.85,d2["z"]-0.87, 0, 0, 40.0, 1, 1, 1, 1, 1, 1)
end
local testdic = "fin_ext_p1-7"
local testanim = "cs_devin_dual-7"
SetBlockingOfNonTemporaryEvents(player, true)
SetPedSeeingRange(player, 0.0)
SetPedHearingRange(player, 0.0)
SetPedFleeAttributes(player, 0, false)
SetPedKeepTask(player, true)
ClearPedTasks(player)
RequestAnimDict('fin_ext_p1-7')
while not HasAnimDictLoaded('fin_ext_p1-7') do
Citizen.Wait(100)
end
TaskPlayAnim(player, testdic, testanim, 8.0, 8.0, -1, 1, 999.0, 0, 0, 0)
if not (IsEntityPlayingAnim(player, 'fin_ext_p1-7', 'cs_devin_dual-7', 3) == 1) then
Streaming('fin_ext_p1-7', function()
TaskPlayAnim(player, 'fin_ext_p1-7', 'cs_devin_dual-7', 1.0, -1, -1, 49, 0, 0, 0, 0)
end)
end
SetVehicleDoorShut(vehicle, 5, false)
while inside do
Citizen.Wait(1)
CamTrunk()
car = GetEntityAttachedTo(player)
carxyz = GetEntityCoords(car, 0)
local visible = true
DisableAllControlActions(0)
DisableAllControlActions(1)
DisableAllControlActions(2)
EnableControlAction(0, Keys['F'], true)
EnableControlAction(0, 0, true)
EnableControlAction(0, 249, true)
EnableControlAction(2, 1, true)
EnableControlAction(2, 2, true)
EnableControlAction(0, 177, true)
EnableControlAction(0, 200, true)
local d1,d2 = GetModelDimensions(GetEntityModel(vehicle))
local DropPosition = GetOffsetFromEntityInWorldCoords(vehicle, 0.0,d1["y"]-0.2,0.0)
if DropPosition["x"] == 0.0 then
local vehCoords = GetEntityCoords(PlayerPedId())
DrawText3DTest(vehCoords.x, vehCoords.y, vehCoords.z, "[G] Bagajı Aç / Kapat | [F] Dısarı Çık")
else
DrawText3DTest(DropPosition["x"],DropPosition["y"],DropPosition["z"],"[G] Bagajı Aç / Kapat | [F] Dısarı Çık")
end
if IsDisabledControlJustReleased(0,47) then
if GetVehicleDoorAngleRatio(vehicle, 5) > 0.0 then
SetVehicleDoorShut(vehicle, 5, 1, true)
else
SetVehicleDoorOpen(vehicle, 5, 1, true)
Citizen.Wait(500)
SetVehicleDoorOpen(vehicle, 5, 1, true)
end
end
if IsControlJustReleased(0,23) then
DetachEntity(player)
ClearPedTasks(player)
CamDisable()
inside = false
ClearAllHelpMessages()
end
end
DoScreenFadeOut(10)
Citizen.Wait(1000)
CamDisable()
DetachEntity(player)
if DoesEntityExist(vehicle) then
local DropPosition = GetOffsetFromEntityInWorldCoords(vehicle, 0.0,d1["y"]-0.5,0.0)
SetEntityCoords(player,DropPosition["x"],DropPosition["y"],DropPosition["z"])
end
SetVehicleDoorOpen(vehicle, 5, false)
DoScreenFadeIn(2000)
else
TriggerEvent("notification","Bagaj kapalı.", 2)
end
end
end)
Citizen.CreateThread(function()
TriggerEvent('chat:addSuggestion', '/bgir', 'Aracın bagajına girmek için kullanılan komut.')
end)
function TrunkOffset(veh)
for i=1,#offsets do
if GetEntityModel(veh) == GetHashKey(offsets[i]["name"]) then
return i
end
end
return 0
end
function getVehicleInDirection(coordFrom, coordTo)
local offset = 0
local rayHandle
local vehicle
for i = 0, 100 do
rayHandle = CastRayPointToPoint(coordFrom.x, coordFrom.y, coordFrom.z, coordTo.x, coordTo.y, coordTo.z + offset, 10, PlayerPedId(), 0)
a, b, c, d, vehicle = GetRaycastResult(rayHandle)
offset = offset - 1
if vehicle ~= 0 then break end
end
local distance = Vdist2(coordFrom, GetEntityCoords(vehicle))
if distance > 25 then vehicle = nil end
return vehicle ~= nil and vehicle or 0
end
function Streaming(animDict, cb)
if not HasAnimDictLoaded(animDict) then
RequestAnimDict(animDict)
while not HasAnimDictLoaded(animDict) do
Citizen.Wait(1)
end
end
if cb ~= nil then
cb()
end
end
isInTrunk = function()
if inside == true then
return true
elseif inside == false then
return false
end
end
function CamDisable()
RenderScriptCams(false, false, 0, 1, 0)
DestroyCam(cam, false)
end
Citizen.CreateThread(function()
while true do
player = PlayerPedId()
local plyCoords = GetEntityCoords(player, false)
local lockStatus = GetVehicleDoorLockStatus(vehicle)
coordA = GetEntityCoords(player, 1)
coordB = GetOffsetFromEntityInWorldCoords(player, 0.0, 100.0, 0.0)
vehicle = getVehicleInDirection(coordA, coordB)
Citizen.Wait(500)
if IsControlJustReleased(0,Keys['H']) then
if DoesEntityExist(vehicle) then
if IsVehicleSeatFree(vehicle,-1) then
local clstveh = GetClosestVehicle(GetEntityCoords(PlayerPedId()), 3.0, 0, 70)
if GetVehicleDoorAngleRatio(clstveh, 5) > 0.9 then
SetVehicleDoorShut(clstveh, 5)
else
SetVehicleDoorOpen(clstveh, 5)
end
else
exports['mythic_notify']:SendAlert('inform', 'Aracın içinde birisi varken bagajı açamazsın.', 6500)
end
end
end
end
end)
function VehicleInFront()
local pos = GetEntityCoords(player)
local entityWorld = GetOffsetFromEntityInWorldCoords(player, 0.0, 6.0, 0.0)
local rayHandle = CastRayPointToPoint(pos.x, pos.y, pos.z, entityWorld.x, entityWorld.y, entityWorld.z, 10, player, 0)
local _, _, _, _, result = GetRaycastResult(rayHandle)
return result
end
Uğraşmak istemiyorum direkt koyup start vermek istiyorum diyorsanız bu linkten indirin ardından resource klasörünün içine atıp server.cfg`ye ensure trunksystem yazabilirsiniz.
Örnek Görsel
Linkleri,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
Linkleri,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
Örnek Görsel
Linkleri,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
Linkleri,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
Son düzenleme: