Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Cevaplandı Baktığım yönde araç veya kişi var mı

Delarmus

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
3 yıl 6 ay 14 gün
Mesajlar
110
Merhabalar baktığım yönde araç veya kişi var mı, varsa bilgilerini görmek istiyorum bunu nasıl yaparım bilen var mı acaba
 
DF
Tam bilmiyorum ama heading kontrolü ile yapılabilir bence.
 
DF
belirli bir radius olursa ona göre daha kolay olur
 
DF
İstediğin şeyi tam anlayamadım ama qb-adminmenu'de developer kategorisinde bir kaç ayar var. Baktığın şeyin ne olduğunu, hash'ini falan gösteriyor. Aim mode diye bir şeyle de direkt baktığın açıda ne olduğunu gösterip freeze ya da delete yapabiliyorsun. İnceleyip yapabilirsin bu istediğini.
 
DF
İstediğim şey tam olarak kendi pedimizin tahminen 3-4 adım önünde araç varmı ya da ped var mı varsa o aeacın yada pedin bilgilerini çekmek istiyorum
 
DF
Yakınındaki cartlar curtlar için



Tam olarak önündeki bir cartı curtu almak istiyorsan bunu inceleyebilirsin

Kod:
local hedef = Target(10)

function GetCoordsFromCam(distance)
    local rot = GetGameplayCamRot(2)
    local coord = GetGameplayCamCoord()
 
    local tZ = rot.z * 0.0174532924
    local tX = rot.x * 0.0174532924
    local num = math.abs(math.cos(tX))
 
    newCoordX = coord.x + (-math.sin(tZ)) * (num + distance)
    newCoordY = coord.y + (math.cos(tZ)) * (num + distance)
    newCoordZ = coord.z + (math.sin(tX) * 8.0)
    return newCoordX, newCoordY, newCoordZ
end
 
function Target(Distance)
    local Entity = nil
    local camCoords = GetGameplayCamCoord()
    local farCoordsX, farCoordsY, farCoordsZ = GetCoordsFromCam(Distance)
    local RayHandle = StartShapeTestRay(camCoords.x, camCoords.y, camCoords.z, farCoordsX, farCoordsY, farCoordsZ, -1, PlayerPedId(), 0)
    local A,B,C,D,Entity = GetRaycastResult(RayHandle)
    return Entity, farCoordsX, farCoordsY, farCoordsZ
end
 
DF

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!