Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Bagaj Soyma Scripti

  • Konbuyu başlatan akyosun
  • Başlangıç tarihi
  • Cevaplar 1
  • Görüntüleme 487
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

akyosun

Üye
Yasaklandı
FT Kullanıcı
Katılım
5 yıl 4 ay 2 gün
Mesajlar
55
Tekrar Söylüyorum Türkçeleştirmesi Bana Ait :)
İndirenlerden Sadece Bir Teşekkürü Esirgemesin...

Eklenmesi Gereken Yer : esx_inventoryhudtrunk/client.lua

Eklenmesi Gereken Kod:

Kod:
 ----- START LRP-PALANCA  ----
 
function loadanimdict(dictname)
  if not HasAnimDictLoaded(dictname) then
    RequestAnimDict(dictname)
    while not HasAnimDictLoaded(dictname) do
      Citizen.Wait(1)
    end
  end
end

--animacion
RegisterNetEvent("abrirmaletero:animacion")
AddEventHandler("abrirmaletero:animacion",function()
animrobovaultcarro()
end)

function animrobovaultcarro()

  local anima = 'mini@drinking'     
  local lib2 =  "shots_player_c"
  local loopanimvault = true
  loadanimdict(anima)
              
    prop_name = prop_name or 'prop_ing_crowbar'

      local playerPed = PlayerPedId()
      local x,y,z = table.unpack(GetEntityCoords(playerPed))
      local prop = CreateObject(GetHashKey(prop_name), x, y, z + 0.2, true, true, true)
        
      local boneIndex = GetPedBoneIndex(playerPed,28422)

            AttachEntityToEntity(prop, playerPed, boneIndex, 0.10, 0.015, 0.001, 10.0, 175.0, 0.0, 1, 1, 0, 0, 2, 1)
            
              FreezeEntityPosition(playerPed, true)
              TaskPlayAnim(GetPlayerPed(-1),anima , lib2, 1.0, -1, -1, 10, 0, 0, 0, 0)

     Citizen.CreateThread(function()
        while loopanimvault do
          Citizen.Wait(0)
           if not IsEntityPlayingAnim(GetPlayerPed(-1),anima,lib2, 3) then
              TaskPlayAnim(GetPlayerPed(-1),anima , lib2, 1.0, -1, -1, 10, 0, 0, 0, 0)
             end
        end
      end)
            Citizen.Wait(10000)
            loopanimvault = false
            DeleteObject(prop)
            FreezeEntityPosition(playerPed, false)
            ClearPedTasksImmediately(playerPed)
end


-- contador que sale en el medio del cuerpo
RegisterNetEvent("abrirmaletero:contadorporcentaje")
AddEventHandler("abrirmaletero:contadorporcentaje",function()
contadorpalanca()
end)


function contadorpalanca()
 
Citizen.CreateThread(function()

            local abriendomaletero = true       
            local comienzodetiempo = GetGameTimer()
            local tiempo = 10000
  while abriendomaletero  do
     Citizen.Wait(0)

 local ped = PlayerPedId()
 local percentaje = (GetGameTimer() -comienzodetiempo) / tiempo * 100
 local x,y,z = table.unpack(GetEntityCoords(ped))
 
    
    DrawText3Ds({ x = x, y = y, z = z  }, " Abriendo Cerradura  "  .. math.ceil(percentaje) .. "%", 0.5)
      
        if percentaje >= 100 then

          abriendomaletero = false
          abrirmaleteroporitem()
          ClearPedTasksImmediately(ped)
        end
  end

end)
end



DrawText3Ds = function(coords, text, scale)
  local x,y,z = coords.x, coords.y, coords.z
  local onScreen, _x, _y = World3dToScreen2d(x, y, z)
  local pX, pY, pZ = table.unpack(GetGameplayCamCoords())

  SetTextScale(scale, scale)
  SetTextFont(4)
  SetTextProportional(1)
  SetTextEntry("STRING")
  SetTextCentre(1)
  SetTextColour(255, 255, 255, 215)

  AddTextComponentString(text)
  DrawText(_x, _y)

  local factor = (string.len(text)) / 380
  DrawRect(_x, _y + 0.0180, 0.060 + factor, 0.045, 41, 11, 41, 100)
end




--abrir maletero
RegisterNetEvent("abrirmaletero:abrirconpalanca")
AddEventHandler("abrirmaletero:abrirconpalanca",function()
abrirmaleteroporitem()
end)

function abrirmaleteroporitem()

  local playerPed = GetPlayerPed(-1)
  local coords = GetEntityCoords(playerPed)
  local vehicle = VehicleInFront()
  globalplate = GetVehicleNumberPlateText(vehicle)

  if not IsPedInAnyVehicle(playerPed) then
    myVeh = false
    local thisVeh = VehicleInFront()
    PlayerData = ESX.GetPlayerData()

    for i = 1, #vehiclePlate do
      local vPlate = all_trim(vehiclePlate[i].plate)
      local vFront = all_trim(GetVehicleNumberPlateText(thisVeh))
      --print('vPlate: ',vPlate)
      --print('vFront: ',vFront)
      --if vehiclePlate[i].plate == GetVehicleNumberPlateText(vehFront) then
      if vPlate == vFront then
        myVeh = true
      elseif lastChecked < GetGameTimer() - 60000 then
        TriggerServerEvent("esx_trunk_inventory:getOwnedVehicule")
        lastChecked = GetGameTimer()
        Wait(2000)
        for i = 1, #vehiclePlate do
          local vPlate = all_trim(vehiclePlate[i].plate)
          local vFront = all_trim(GetVehicleNumberPlateText(thisVeh))
          if vPlate == vFront then
            myVeh = true
          end
        end
      end
    end

      if globalplate ~= nil or globalplate ~= "" or globalplate ~= " " then
        CloseToVehicle = true
        local vehFront = VehicleInFront()
        local x, y, z = table.unpack(GetEntityCoords(GetPlayerPed(-1), true))
        local closecar = GetClosestVehicle(x, y, z, 4.0, 0, 71)

        if vehFront > 0 and closecar ~= nil and GetPedInVehicleSeat(closecar, -1) ~= GetPlayerPed(-1) then
          lastVehicle = vehFront
          local model = GetDisplayNameFromVehicleModel(GetEntityModel(closecar))
          local locked = GetVehicleDoorLockStatus(closecar)
          local class = GetVehicleClass(vehFront)
          ESX.UI.Menu.CloseAll()

          if ESX.UI.Menu.IsOpen("default", GetCurrentResourceName(), "inventory") then
            SetVehicleDoorShut(vehFront, 5, false)
          else
            if locked == 1 or class == 15 or class == 16 or class == 14 then
              SetVehicleDoorOpen(vehFront, 5, false, false)
              ESX.UI.Menu.CloseAll()

              if globalplate ~= nil or globalplate ~= "" or globalplate ~= " " then
                CloseToVehicle = true

                TriggerServerEvent('InteractSound_SV:PlayWithinDistance', 8.0, 'abrircerradura', 0.1)
                Citizen.Wait(2800)
                OpenCoffreInventoryMenu(GetVehicleNumberPlateText(vehFront), Config.VehicleLimit[class], myVeh)
              end
            else
              exports.pNotify:SendNotification(
                {
                  text = _U("trunk_closed"),
                  type = "error",
                  timeout = 3000,
                  layout = "bottomCenter",
                  queue = "trunk"
                }
              )
            end
          end
        else
          exports.pNotify:SendNotification(
            {
              text = _U("no_veh_nearby"),
              type = "error",
              timeout = 3000,
              layout = "bottomCenter",
              queue = "trunk"
            }
          )
        end
        lastOpen = true
        GUI.Time = GetGameTimer()
      end
    else
      -- Not their vehicle
      exports.pNotify:SendNotification(
        {
          text = _U("nacho_veh"),
          type = "error",
          timeout = 3000,
          layout = "bottomCenter",
          queue = "trunk"
        }
      )
    end
end

 ----- STOP LRP-PALANCA  ----






 
DF
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!