Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Çözüldü armoru giyidikten sonra police yelek gelmesi

query99

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
4 yıl 5 ay 20 gün
Mesajlar
88
fizzfau-armor-master script i kullanıyorum güzel bir şekilde sorunsuz ca çalışıyor ancak giyidikten sonra polis yeleği geliyor nasıl çözerim yarımcı olacak var mı ?
15279
 
DF
Dostlar client/main.lua ya girin, ctrl f yapıp varia diye aratın daha sonra karşınıza çıkan bütün sütunları silin sorununuz çözelecektir.
 
DF
Bu tam olarak kullandığınız eup menü yada kıyafet dosyaları ile ilgilidir , scriptin içinden kıyafet kısmı ayarlanan yerde ki rakamlarla oynayarak dilediğiniz şeyi giydirmeyi ayarlayabilirsiniz kodları atarsanız o kısmı gösterebilirirm.
 
DF
ESX = nil
local IsDead = false
local level = -1

Citizen.CreateThread(function()
while ESX == nil do
TriggerEvent('esx:getSharedObject', function(obj) ESX = obj end)
Citizen.Wait(0)
end
end)

RegisterNetEvent('esx:playerLoaded')
AddEventHandler('esx:playerLoaded', function(xPlayer)
PlayerData = xPlayer
end)

RegisterNetEvent('legacy-armor:SmallArmor')
AddEventHandler('legacy-armor:SmallArmor', function()
local inventory = ESX.GetPlayerData().inventory
local ped = PlayerPedId()
local armor = GetPedArmour(ped)
local item = 'SmallArmor'
if(armor >= 100) or (armor+30 > 100) then
exports['mythic_notify']:DoHudText('error', 'Zaten bir yelek giydin!')
TriggerServerEvent('returnItem', item)
return
end
exports['mythic_progbar']:progress({
name = "smallb_armor",
duration = 4000,
label = 'Çelik Yelek Giyiliyor...',
useWhileDead = false,
canCancel = true,
controlDisables = {
disableMovement = true,
disableCarMovement = true,
disableMouse = false,
disableCombat = true,
},
animation = {
animDict = "rcmfanatic3",
anim = "kneel_idle_a",
flags = 49,
},
prop = {
model = "prop_bodyarmour_02",
bone = 18905,
coords = { x = 0.10, y = 0.02, z = 0.08 },
rotation = { x = -80.0, y = 0.0, z = 0.0 },
},
}, function(status)
if not status then
SetPedComponentVariation(ped, 9, 10, 0, 0)
SetPedArmour(ped, 20)
exports['mythic_notify']:DoHudText('success', 'Hafif yeleği giydin!')
level = 0
end
end)
end)
RegisterNetEvent('legacy-armor:MedArmor')
AddEventHandler('legacy-armor:MedArmor', function()
local inventory = ESX.GetPlayerData().inventory
local ped = PlayerPedId()
local armor = GetPedArmour(ped)
local item = 'MedArmor'
if(armor >= 100) or (armor+30 > 100) then
exports['mythic_notify']:DoHudText('error', 'Zaten bir yelek giydin!')
TriggerServerEvent('returnItem', item)
return
end
exports['mythic_progbar']:progress({
name = "smallb_armor",
duration = 4000,
label = 'Çelik Yelek Giyiliyor...',
useWhileDead = false,
canCancel = true,
controlDisables = {
disableMovement = true,
disableCarMovement = true,
disableMouse = false,
disableCombat = true,
},
animation = {
animDict = "rcmfanatic3",
anim = "kneel_idle_a",
flags = 49,
},
prop = {
model = "prop_bodyarmour_02",
bone = 18905,
coords = { x = 0.10, y = 0.02, z = 0.08 },
rotation = { x = -80.0, y = 0.0, z = 0.0 },
},
}, function(status)
if not status then
SetPedComponentVariation(ped, 9, 10, 0, 0)
SetPedArmour(ped, 60)
exports['mythic_notify']:DoHudText('success', 'Ağır yeleği giydin!')
level = 1
end
end)
end)
RegisterNetEvent('legacy-armor:HeavyArmor')
AddEventHandler('legacy-armor:HeavyArmor', function()
local inventory = ESX.GetPlayerData().inventory
local ped = PlayerPedId()
local armor = GetPedArmour(ped)
local item = 'HeavyArmor'
if(armor >= 100) or (armor+30 > 100) then
exports['mythic_notify']:DoHudText('error', 'Zaten bir yelek giydin!')
TriggerServerEvent('returnItem', item)
return
end
exports['mythic_progbar']:progress({
name = "smallb_armor",
duration = 4000,
label = 'Çelik Yelek Giyiliyor...',
useWhileDead = false,
canCancel = true,
controlDisables = {
disableMovement = true,
disableCarMovement = true,
disableMouse = false,
disableCombat = true,
},
animation = {
animDict = "rcmfanatic3",
anim = "kneel_idle_a",
flags = 49,
},
prop = {
model = "prop_bodyarmour_02",
bone = 18905,
coords = { x = 0.10, y = 0.02, z = 0.08 },
rotation = { x = -80.0, y = 0.0, z = 0.0 },
},
},
function(status)
if not status then
SetPedComponentVariation(ped, 9, 10, 0, 0)
SetPedArmour(ped, 100)
exports['mythic_notify']:DoHudText('success', 'Ağır yeleği giydin!')
level = 2
end
end)
end)
RegisterNetEvent('fizzfau:armorcikra')
AddEventHandler('fizzfau:armorcikra', function()
local ped = PlayerPedId()
local armor = GetPedArmour(ped)
local sikis = GetPedDrawableVariation(ped, 9)
print(sikis .. " Kevlar numarasi")
print(armor .. " Armor sayisi")
if sikis == 10 then
if armor >= 20 then
exports['mythic_progbar']:progress({
name = "smallb_armor",
duration = 4000,
label = 'Çelik Yelek Çıkartılıyor...',
useWhileDead = false,
canCancel = true,
controlDisables = {
disableMovement = true,
disableCarMovement = true,
disableMouse = false,
disableCombat = true,
},
animation = {
animDict = "rcmfanatic3",
anim = "kneel_idle_a",
flags = 49,
},
prop = {
model = "prop_bodyarmour_02",
bone = 18905,
coords = { x = 0.10, y = 0.02, z = 0.08 },
rotation = { x = -80.0, y = 0.0, z = 0.0 },
},
},
function(status)
if not status then
SetPedComponentVariation(ped, 9, 0, 0, 0)
SetPedArmour(ped, 0)
if level == 0 then
TriggerServerEvent("armor0")
elseif level == 1 then
TriggerServerEvent("armor1")
else
TriggerServerEvent("armor2")
end
exports['mythic_notify']:DoHudText('success', 'Yeleği Çıkardın!')
end
end)
else
exports['mythic_notify']:DoHudText('error', 'Çelik yeleğini patlatıldı')
exports['mythic_progbar']:progress({
name = "smallb_armor",
duration = 4000,
label = 'Çelik Yelek Çıkartılıyor...',
useWhileDead = false,
canCancel = true,
controlDisables = {
disableMovement = true,
disableCarMovement = true,
disableMouse = false,
disableCombat = true,
},
animation = {
animDict = "rcmfanatic3",
anim = "kneel_idle_a",
flags = 49,
},
prop = {
model = "prop_bodyarmour_02",
bone = 18905,
coords = { x = 0.10, y = 0.02, z = 0.08 },
rotation = { x = -80.0, y = 0.0, z = 0.0 },
},
},
function(status)
if not status then
SetPedComponentVariation(ped, 9, 0, 0, 0)
SetPedArmour(ped, 0)
exports['mythic_notify']:DoHudText('success', 'Yeleği Çıkardın!')
end
end)
end
else
exports['mythic_notify']:DoHudText('error', 'Üzerinde çelik yelek yok!')
end
end)
 
DF
CSS:
SetPedComponentVariation

Kısımlarını görebilirsin , bura da bulunan sayılar ile oynamalısın :)
Hepsinde değişmelisin
 
DF
Sorunu çözüldü olarak işaretledim , iyi forumlar dilerim iletişim bilgilerim imzam'da mevcuttur.
 
DF

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!