Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Soru Araçlar Uzayda Gibi Süzülüyor

HrZnDevelopment

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
4 yıl 10 ay 18 gün
Mesajlar
454
Discord
discord.gg/horizondevelopment
Evet Arkadaşlar Konuya Resim Eklemiyorum Konu YEterince Açık Arabayla Bir Tepeden Uçunca Yer çekimi Yüzünden sanırım araba süzülüyor uçak gibi onu nasıl düzelticem yardımcı olabilirmisiniz
 
DF
Son düzenleme:
ne yapmam lazım arkadaşlar yardımcı olacak yokmu?
 
DF
Aracın ağırlığını arttırmayı denediniz mi?
 
DF
Süzülüyordan kastın her hangi bir şekilde yön veremiyorsan, ters düşmesini engelleyemiyorsan ( ctrl ve shift v.b şeyler ile ) şu kodu arat
Kod:
-- Main thread
CreateThread(function()
    while true do
    -- Loops forever
    Wait(0)  
        -- Get player, vehicle and vehicle class
        local player = GetPlayerPed(-1)
        local vehicle = GetVehiclePedIsIn(player, false)
        local vehicleClass = GetVehicleClass(vehicle)
        -- Disable control if player is in the driver seat and vehicle class matches
        if ((GetPedInVehicleSeat(vehicle, -1) == player) and vehicleClassDisableControl[vehicleClass]) then
            -- Check if vehicle is in the air and disable L/R and UP/DN controls
            if IsEntityInAir(vehicle) then
                DisableControlAction(2, 59)
                DisableControlAction(2, 60)
            end
        end
    end
end)

varsa sil..
 
DF
Süzülüyordan kastın her hangi bir şekilde yön veremiyorsan, ters düşmesini engelleyemiyorsan ( ctrl ve shift v.b şeyler ile ) şu kodu arat
Kod:
-- Main thread
CreateThread(function()
    while true do
    -- Loops forever
    Wait(0)
        -- Get player, vehicle and vehicle class
        local player = GetPlayerPed(-1)
        local vehicle = GetVehiclePedIsIn(player, false)
        local vehicleClass = GetVehicleClass(vehicle)
        -- Disable control if player is in the driver seat and vehicle class matches
        if ((GetPedInVehicleSeat(vehicle, -1) == player) and vehicleClassDisableControl[vehicleClass]) then
            -- Check if vehicle is in the air and disable L/R and UP/DN controls
            if IsEntityInAir(vehicle) then
                DisableControlAction(2, 59)
                DisableControlAction(2, 60)
            end
        end
    end
end)

varsa sil..
bu şekilde normalmi fikrim yok ama bana hiç normal gelmiyor
 
DF

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!