Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Soru Arabada giderken karakter bi anda yukarıya uçuyor

feronia12

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
1 yıl 9 ay 21 gün
Mesajlar
34
Arabada düz bir şekilde giderken karakter bi anda yukarıya doğru uçuyor her yeri kan oluyor ve ölüyor nasıl çözebilirim
 
DF
Selam. Vermiş olduğum kodu cfxdefault>basevents>deathevents.lua ya atıp denermisin?
Kod:
Citizen.CreateThread(function()
    local isDead = false
    local hasBeenDead = false
    local diedAt

    while true do
        Wait(0)

        local player = PlayerId()

        if NetworkIsPlayerActive(player) then
            local ped = PlayerPedId()

            if IsPedFatallyInjured(ped) and not isDead then
                isDead = true
                if not diedAt then
                    diedAt = GetGameTimer()
                end

                local killer, killerweapon = NetworkGetEntityKillerOfPlayer(player)
                local killerentitytype = GetEntityType(killer)
                local killertype = -1
                local killerinvehicle = false
                local killervehiclename = ''
                local killervehicleseat = 0
                if killerentitytype == 1 then
                    killertype = GetPedType(killer)
                    if IsPedInAnyVehicle(killer, false) == 1 then
                        killerinvehicle = true
                        killervehiclename = GetDisplayNameFromVehicleModel(GetEntityModel(GetVehiclePedIsUsing(killer)))
                        killervehicleseat = GetPedVehicleSeat(killer)
                    else killerinvehicle = false
                    end
                end

                local killerid = GetPlayerByEntityID(killer)
                if killer ~= ped and killerid ~= nil and NetworkIsPlayerActive(killerid) then killerid = GetPlayerServerId(killerid)
                else killerid = -1
                end

                if killer == ped or killer == -1 then
                    TriggerEvent('baseevents:onPlayerDied', killertype, { table.unpack(GetEntityCoords(ped)) })
                    TriggerServerEvent('baseevents:onPlayerDied', killertype, { table.unpack(GetEntityCoords(ped)) })
                    hasBeenDead = true
                else
                    TriggerEvent('baseevents:onPlayerKilled', killerid, {killertype=killertype, weaponhash = killerweapon, killerinveh=killerinvehicle, killervehseat=killervehicleseat, killervehname=killervehiclename, killerpos={table.unpack(GetEntityCoords(ped))}})
                    TriggerServerEvent('baseevents:onPlayerKilled', killerid, {killertype=killertype, weaponhash = killerweapon, killerinveh=killerinvehicle, killervehseat=killervehicleseat, killervehname=killervehiclename, killerpos={table.unpack(GetEntityCoords(ped))}})
                    hasBeenDead = true
                end
            elseif not IsPedFatallyInjured(ped) then
                isDead = false
                diedAt = nil
            end

            -- check if the player has to respawn in order to trigger an event
            if not hasBeenDead and diedAt ~= nil and diedAt > 0 then
                TriggerEvent('baseevents:onPlayerWasted', { table.unpack(GetEntityCoords(ped)) })
                TriggerServerEvent('baseevents:onPlayerWasted', { table.unpack(GetEntityCoords(ped)) })

                hasBeenDead = true
            elseif hasBeenDead and diedAt ~= nil and diedAt <= 0 then
                hasBeenDead = false
            end
        end
    end
end)

function GetPlayerByEntityID(id)
    for i=0,32 do
        if(NetworkIsPlayerActive(i) and GetPlayerPed(i) == id) then return i end
    end
    return nil
end
[/CODE[/COLOR][/COLOR]
 
DF
eyw hocam bir daha olursa dönerim bir de önerdiğin qb garaj var mı acaba
Selam. Vermiş olduğum kodu cfxdefault>basevents>deathevents.lua ya atıp denermisin?
Kod:
Citizen.CreateThread(function()
    local isDead = false
    local hasBeenDead = false
    local diedAt

    while true do
        Wait(0)

        local player = PlayerId()

        if NetworkIsPlayerActive(player) then
            local ped = PlayerPedId()

            if IsPedFatallyInjured(ped) and not isDead then
                isDead = true
                if not diedAt then
                    diedAt = GetGameTimer()
                end

                local killer, killerweapon = NetworkGetEntityKillerOfPlayer(player)
                local killerentitytype = GetEntityType(killer)
                local killertype = -1
                local killerinvehicle = false
                local killervehiclename = ''
                local killervehicleseat = 0
                if killerentitytype == 1 then
                    killertype = GetPedType(killer)
                    if IsPedInAnyVehicle(killer, false) == 1 then
                        killerinvehicle = true
                        killervehiclename = GetDisplayNameFromVehicleModel(GetEntityModel(GetVehiclePedIsUsing(killer)))
                        killervehicleseat = GetPedVehicleSeat(killer)
                    else killerinvehicle = false
                    end
                end

                local killerid = GetPlayerByEntityID(killer)
                if killer ~= ped and killerid ~= nil and NetworkIsPlayerActive(killerid) then killerid = GetPlayerServerId(killerid)
                else killerid = -1
                end

                if killer == ped or killer == -1 then
                    TriggerEvent('baseevents:onPlayerDied', killertype, { table.unpack(GetEntityCoords(ped)) })
                    TriggerServerEvent('baseevents:onPlayerDied', killertype, { table.unpack(GetEntityCoords(ped)) })
                    hasBeenDead = true
                else
                    TriggerEvent('baseevents:onPlayerKilled', killerid, {killertype=killertype, weaponhash = killerweapon, killerinveh=killerinvehicle, killervehseat=killervehicleseat, killervehname=killervehiclename, killerpos={table.unpack(GetEntityCoords(ped))}})
                    TriggerServerEvent('baseevents:onPlayerKilled', killerid, {killertype=killertype, weaponhash = killerweapon, killerinveh=killerinvehicle, killervehseat=killervehicleseat, killervehname=killervehiclename, killerpos={table.unpack(GetEntityCoords(ped))}})
                    hasBeenDead = true
                end
            elseif not IsPedFatallyInjured(ped) then
                isDead = false
                diedAt = nil
            end

            -- check if the player has to respawn in order to trigger an event
            if not hasBeenDead and diedAt ~= nil and diedAt > 0 then
                TriggerEvent('baseevents:onPlayerWasted', { table.unpack(GetEntityCoords(ped)) })
                TriggerServerEvent('baseevents:onPlayerWasted', { table.unpack(GetEntityCoords(ped)) })

                hasBeenDead = true
            elseif hasBeenDead and diedAt ~= nil and diedAt <= 0 then
                hasBeenDead = false
            end
        end
    end
end)

function GetPlayerByEntityID(id)
    for i=0,32 do
        if(NetworkIsPlayerActive(i) and GetPlayerPed(i) == id) then return i end
    end
    return nil
end
[/CODE[/COLOR][/COLOR]
 
DF
Sayın BakiTellinin Codem-garage ını öneririm.. Qb-garage sistemide iş görür..
 
DF

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!