- Katılım
- 4 yıl 10 ay 14 gün
- Mesajlar
- 680
- Discord
- nitroS#3915
Öncelikle belirlediğiniz aracın dosyasını indiriyorsunuz.
(Eğer indirdiğiniz aracın uzantısı .rpf ise...)
OpenIV Programı ile dosyayı açmanız gerekmekte örnek vermek gerekirse...
Açılmış olan .rpf içerisinden araç dosyalarına erişebiliriz.
Sırada araç dosyamızın temelini oluşturmak var.
Şimdi stream klasörünün içerisini dolduracağız. OpenIV üzerinden açtığımız .rpf dosyası içerisinden x64/vehicles.rpf'in içeriğini tamamen atıyoruz.
Ve şimdi __resource.lua'yı ayarlayalım.
(Eğer indirdiğiniz araç dosyasının meta dosyaları bulunuyorsa)
(Eğer indirdiğiniz aracın uzantısı .rpf ise...)
OpenIV Programı ile dosyayı açmanız gerekmekte örnek vermek gerekirse...
Açılmış olan .rpf içerisinden araç dosyalarına erişebiliriz.
Sırada araç dosyamızın temelini oluşturmak var.
Şimdi stream klasörünün içerisini dolduracağız. OpenIV üzerinden açtığımız .rpf dosyası içerisinden x64/vehicles.rpf'in içeriğini tamamen atıyoruz.
Ve şimdi __resource.lua'yı ayarlayalım.
(Eğer indirdiğiniz araç dosyasının meta dosyaları bulunuyorsa)
Kod:
files {
'vehicles.meta',
'carvariations.meta',
'carcols.meta',
'handling.meta',
'vehiclelayouts.meta',
}
data_file 'HANDLING_FILE' 'handling.meta'
data_file 'VEHICLE_METADATA_FILE' 'vehicles.meta'
data_file 'CARCOLS_FILE' 'carcols.meta'
data_file 'VEHICLE_VARIATION_FILE' 'carvariations.meta'
data_file 'VEHICLE_LAYOUTS_FILE' 'vehiclelayouts.meta'